cbcb Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 har motor city online komt til norge? hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det er ikke sluppet i Norge enda, men det har været ute i USA i nesten et år. Det irriterer meg noe jævlig! Var med på beta-testing, det var råkult. Jeg vet at spillet er sluppet i Storbritania, da må de jo slippe det i resten av europa også snart, hva er det EA somler med? Lenke til kommentar
Grizzkhit Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg har også siklet på det spillet ganske lenge nå, det ser jo helt konge ut. Må vel skrive klagebrev til EA norge. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 NFS: Motor City Online? Det har da ingenting å gjøre med Need for Speed.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 bestille over web? hva er det? går vel ikke ann å kjøpe fra utlandet... det hadde jo vert helt sykt da! nei nå fantaserer jeg... (eller gjør jeg ikke det) Quote: NFS: Motor City Online? Det har da ingenting å gjøre med Need for Speed.. seff gjør det ikke det, NFS står jo for Network Flight Simulator _________________ Prøv FreeBSD :wink: EDIT: la til en quote [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-08-26 15:39 ] Lenke til kommentar
skyline Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jo, dette er ett NFS spill, fordi det bruker NFS sin grafikk motor. Og EA kaller det NFS: MOTOR CITY. Så det faller nok under Need For Speed serien. Jeg var også med på Beta testinga, det var helt rått! Men med ISDN er det uaktuelt å kjøpe d. Det er ikke noe problem å få kjøpt det hos ea store på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå