TineMelk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg lurte på hva dere ville anbefalle . Skjermkort : (der går jeg for geforce 7800) Prosessor: AMD , Intel ? Hovedkort :Kingston 1024 hadde jeg tenkt . harddisk : Maxtor , raptor osv ? Skjerm : Dette må være flatt skjerm minimum 19" . til runt 3-4k Så om dere har noe tips eller meninger så si fra..... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 komplett.no har en ferdigbygd pc som jeg vil si er den ultimate... to 7800Gtx og FX prossesor! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg lurte på hva dere ville anbefalle . Skjermkort : (der går jeg for geforce 7800) Prosessor: AMD , Intel ? Hovedkort :Kingston 1024 hadde jeg tenkt . harddisk : Maxtor , raptor osv ? Skjerm : Dette må være flatt skjerm minimum 19" . til runt 3-4k Så om dere har noe tips eller meninger så si fra..... 7800 GTX SIL AMD OCZ ultra low latenzy Vil nok helst ha satset på maxtor, grunnet at det er så mye mer plass, og plass / $$$ Og skjerm så er nok den ultimate i en MYE høyere prisklasse, eks Dell ultrasharp 24" eller apple 23" OCZ 520Watt PSU ( vel det har vel ikke så mye med den ultimate spill maskinen, men bare ren kvalitat.) Og så er det noen ting som god mus og tastatur, musematte +++ Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 i den prisklassen gå for denne skjermen Lenke til kommentar
skyline Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg lurte på hva dere ville anbefalle . Skjermkort : (der går jeg for geforce 7800) Prosessor: AMD , Intel ? Hovedkort :Kingston 1024 hadde jeg tenkt . harddisk : Maxtor , raptor osv ? Skjerm : Dette må være flatt skjerm minimum 19" . til runt 3-4k Så om dere har noe tips eller meninger så si fra..... Ultimate spill pc; Skjermkort:2x 7800GTX HK:DFI LP NF4 SLI DR CPU:AMD X2 4800 RAM:OCZ 4000VX PSU:OCZ 600Watt Skjerm; anbefaler deg en CRT skjerm, LCD er ikke det ultimate. Disk: Maxtor Maxline III med 16mb cache. CPU,Hovedkort,RAM og Skjermkort må vannavkjøles, og klokkes opp. Da har man det ultimate. Det beste som kan kjøpes for penger idag. Skal man spare penger en plass må det bli på cpu, en x2 4400 cpu gjør også nytten. Endret 30. juli 2005 av skyline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå