Gå til innhold

snarvei til siste inlegg , breie skjermer

Anbefalte innlegg

det har slåt meg nar jeg har surfet på hardware at det samme topicet kommer med flere inleg men man får ikke opp alle hvis man da ikke går til det aller siste inleget .

går det ann å legge inn et valg som gjør at man kommer direkte til det siste inlegget inenfor det topicet man er på uanset hvor man er hen - når man ikke har kommet fjenom alle inlegne.

hvis man da velger neste så skal man fortsette på neste inleg ( annen topic) .

det er lit vanskelig å forklare men jeg håper non forstoå hva jeg menr

hvordor er neone av inlegne så fryktelige brede - bredere en skjermen min .

spesielt når det er bilder i inlegene

jeg kjører opløsningen på 1024 x 768 punkter .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på hva du vil frem til, men dette har vel med forumet å gjøre? Hvis det er tilfellet skulle denne tråden vært postet under "Tilbakmeldinger om forumet".

Hvis jeg førstår deg rett kan du trykke på "Siste" ved hvert trådnavn.

Lenke til kommentar

hvis det er på feil plass så ber jeg moderaator om å flytte det til rett plass.

jeg skal forsøke å forklare en gang til.

når jeg går inn på et innlegg for å lese så kommer det op noen inlegg og man må velge neste for neste inlegg.

når det er komme flere svar etter hvert så må man jo innom alle nye svar/inlegg for å få med seg alt eller man må velge siste svar - tilbake- velge hvert inlegg på denne måten

det er lit tungvint i forhold til det jeg tenker på.

jeg ønsker alså en snarve der alle svarene også de nye er samlet slik at man slipper å gå gjenom alle svarene flere ganger når jeg bruker valget neste svar hele tiden

listen blir jo lemgre for hvert svar.

er det nødvendig å gå gjenom de samme svaren flere ganger bar får å få med seg alle svarene ?

edit: forsøkt å rette feil

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar

QUOTE (elg-elg123 @ 30/07/2005 : 20:27)
hvordor er neone av inlegne så fryktelige brede - bredere en skjermen min .
spesielt når det er bilder i inlegene
jeg kjører opløsningen på 1024 x 768 punkter .

Vanligvis fordi noen ganger blir det postet bilder med en større bredde enn 768 punkter, i tillegg til at rammene rundt selve forumet tar litt plass.. Eventuelt en evnukk har skrevet en lang linje som drar innlegget :p

Lenke til kommentar

er det ikke slik at linjen blir automatisk formatert ( brutt i 2) hvis den er over en vis lende ? - det skjedde i hverfal på dette svaret

foresten hva er vitsen med å legge bildene å så høy opløsning. de blir jo ikke mere dtaljerte likevel. og de aller fleste har en opløsning på 1024 x 768 pukter på skjermen sin.

Lenke til kommentar

Hadde problemet med å skjønne elt hva du mente jeg også, men du mener at du må trykke på neste side hele tiden for å komme fram til siste side?

Da kan du jo bare velge siste side?

Og når du er i en kategori, finnes det en blå knapp du kan trykke på for å komme til nyeste innlegg i en tråd, der noen har svart siden sist du var der...

Lenke til kommentar

jeg er ofte på karologien "

> PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor "

der går jeg igjenom alle trådene for å få alt med meg.

jeg vet at når man er hoved siden så kan man velge å gå til siste inleg, men skal man ta neste inleg så må man gå et hakk tilbake for å velge neste evne- første inleg i dette evnet .

hvis jeg velger neste på det evnet som jeg var i ( siste inlegg i dette evnet) så har jeg sikker hoppet over noen evner også - avhenging av hvilken rekeføge siste svar er kommet inn.

det jeg ønsker er muligheten å velge å gå til siste svar uanset hvor jeg er i et evne og at jeg slipper å velge-

1 hvodoversikte i kartalogien

2 et evne og gå til siste svar

3 gjenta 1 og 2 for hver evne for få med meg alle evnen som er med nye svar sisden sist

da kunne det vere greit med med et valg som neste evne som ikke er lest eller noe sånt der alle nye inleg er med - slik at men kommer automatisk til det aller siste svaret og ikke det svaret som er lag inn etter det svaret som jeg er på akkurat nå og dette uten å hoppe over noen av evnene .

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...