Gå til innhold

Program som varsler ved høg varme...

Anbefalte innlegg

Hallo!

Finnes det eit lite og nesten ikkje resusskrevande (gratis) program som alltid surrer i bakgrunnen og varsler _seriøst_ i frå (sjølv om du er i eit fullskjermprogram) viss temperaturen på skjermkortet f.eks. er over 55°C, eller viss CPU'en f.eks. er over 40°C?

Helst bør programmet avslutte datamaskinen om eg ikkje trykker på f.eks. OK innen 3 minutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har asus hovedkort så anbefaler jeg asus pc probe.. følger med nye hovedkort fra asus..

vet ikke om det slår av pc'en, men piper og bråker vist en vifte stopper eller temperaturen blir høy.. passer også på volt.. men tror ikke det måler skjermkortet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har et MSI K8N NEO platinium hovedkort. Jeg bruker programmet MSI Corecenter som varsler fra om tempen er for høy. Hvis den er det slår maskinen seg av etter 30 sec. Den varsler også om viftene begynner og gå sakte eller stopper helt opp.

Lenke til kommentar
Jeg har et MSI K8N NEO platinium hovedkort. Jeg bruker programmet MSI Corecenter som varsler fra om tempen er for høy. Hvis den er det slår maskinen seg av etter 30 sec. Den varsler også om viftene begynner og gå sakte eller stopper helt opp.

Sånn hovedkort har jeg også, hvor får jeg tak i det MSI Corecenter programmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...