swanky Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg er på jakt etter en ny telefon, først og fremst siden kameraet på min T630 er for dårlig (jeg bruker det til mobloggen min (sende bilder pr. MMS til nettsiden min). Det jeg spesifikt ønsker er: Merke: Helst Nokia, men SE kan gå til nøds. Jeg liker ikke knappene på Siemenstelefonene Kamera: Som sagt - jeg trenger kun 640x480, men det må fungere (også innendørs) Pris: Helst under 2000 Andre funksjoner: BT er ønskelig, jeg trenger ikke mulighet for minnekort, MP3, kaffetrakter, USB Jeg har sett litt på Nokia 6020 - er det noen som har denne, og som kan si noe om kvaliteten på bildene? Ellers er K700 et alternativ, men jeg er ikke akkurat begeistret for SE generelt. Nokia 6230i kan være interessant, men megapixelkamera til tross - det ser ikke ut som om den "leverer varene", i alle fall ikke innendørs. Som dere sikkert skjønner, jeg er ikke så enkel å ha med å gjøre, men setter likevel pris på innspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tror nok Sony Ericsson K700i er den beste telefonen for deg. Denne har bluetooth (noe som Nokia 6020 ikke har), samt et ok VGA kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå