jt1 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har noen sp. som omhandler Itunes. Håper det er noen som kan gi meg noen gode svar. Jeg kjører Itunes på en Win PC. Kan jeg få Itunes til å søke etter nye sanger på PC'en og legge de til i "library" hver gang jeg åpner Itunes??? Jeg får ofte nye sanger, så det hadde vært fint om noen hadde info om dette? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så vidt jeg vet går ikke dette, men det finnes en annen løsning. Om du setter iTunes som standard program til å åpne mp3/aac filer og stiller inn iTunes riktig under Advanced (Keep iTunes Music Folder Organized, Copy Files to iTunes Music folder when adding to libary) så legges sanger du dobbeltklikker på automatisk inn i iTunes og i musikkmappa di (om du ønsker at iTunes skal organisere den da) Dette virker iallefall på Mac, jeg har desverre ikke anledning til å teste det i Windows Lenke til kommentar
viranth Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så vidt jeg vet går ikke dette, men det finnes en annen løsning. Om du setter iTunes som standard program til å åpne mp3/aac filer og stiller inn iTunes riktig under Advanced (Keep iTunes Music Folder Organized, Copy Files to iTunes Music folder when adding to libary) så legges sanger du dobbeltklikker på automatisk inn i iTunes og i musikkmappa di (om du ønsker at iTunes skal organisere den da) Dette virker iallefall på Mac, jeg har desverre ikke anledning til å teste det i Windows Det er slik på Win også. Har både mac og win-pc, itunes fungerer så og si helt likt på begge. Anbefaler å la itunes ta seg av organiseringen av sangene, når du får litt system i det så blir det knallbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå