Mr.Salemonsen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei jeg tenkte jeg skal kjøpe meg ett kabinett som jeg skal "modde". Men hvilket er enkelt å arbeide med til en billig pris... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Beantech Igloo eller Lian Li sitt billigste alternativ er gode utgangspunkt for modifikasjoner. Helt stilrene kabinetter er å foretrekke når man skal modde selvsagt. Blir alt så mye enklere, og bedre resultat. 3R System R101 A og B er nok også noen gode modde kabinett. Spørs hvor mye du vil bruke på kabinettet, hvor stort det skal være, hvor god plass det skal være osv. osv. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 AOpen og Chieftec er gode kabinetter. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvordan modde? Med lys og få "stil" over kabinettet eller skal du skjære og sparkle? Til å få stil så anbefaler jeg dette om du skal skjære og sparkle så anbefaler jeg deg dette, og det siste her koster bare 99 kr! Men som du vet, stil koster penger! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Takk for alle forslagene. Jeg hadde tenkt på ett kabinett til helst under 6-700 NOK. Men jeg vil også ha mye arbeid med kabinettet, så jeg slipper å kjede meg så mye hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Spør bedrifter eller lignende om de har gammle kabinetter som skal kastets. Kanskje du får napp... EDIT: Får du et riktig gammelt kabinett får du mye og arbeide med. Endret 31. juli 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Q-tec er ikke av de beste du kan modde, de tåler ganske lite. Bøyd uten verktøy, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Q-tec er ikke av de beste du kan modde, de tåler ganske lite. Bøyd uten verktøy, hvis noen lurte. MEGET! flott kabinett du har der.. Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Har hørt mye stygt om Q-tec kabinettene og psu ene. Hehe Takk så mye for alle inleggene. Endret 1. august 2005 av Mr.Salemonsen Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har hørt mye stygt om Q-tec kabinettene og psu ene.Hehe Takk så mye for alle inleggene. Hehe q-tec he dårlige psu, men kabinettane ekje så gale:P Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hehe, q-tec suger. kjenner en som kjører en PSU fra dem, har til og med X850xt! som er grillet. mOHAHAHAHA. ellers er igloo kabinettet veldig lite. men gud hvor mange gode løsninger! Lenke til kommentar
Rudi_Boy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 har hort om en Q-tec psu her paa en annen thread, der hadde psu'en til en annen (dette var fra q-tec) eksplodert inne i kabinettet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Q-tech PSUer er tidsinstillte bomber som bare venter på og gå av... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nå er det vel ikke PSUen han skal modde da. Poenget med den posten var at min erfaring er at q-tec kabinetter tåler grådig lite i forhold til andre kabinetter jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Q-tec er ikke av de beste du kan modde, de tåler ganske lite. http://vagebu.vestlan.com/albums/PC/IM002389.sized.jpg[/img] Bøyd uten verktøy, hvis noen lurte. http://vagebu.vestlan.com/albums/PC/IM002391.sized.jpg[/img] Når jeg er ferdig med å bygge det nye kabinettet mitt, skal jeg smashe qTec-kabinettet mitt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eller selg det til en intetvitende.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg kaller ikke Q-tec kabinett jeg da Mer bare en haug med blekkplater eller hva nå enn det er. Men de fleste kabinett er det mye å modde på. Men se om du får tak i et billig. å bruk mere penger på moddingen en kabinette isteden Lykke til da... PS: Regner med worklogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå