Dobain Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei, Har et problem med mobilen, var på fylla i går og plutselig var glasset på displayet til mobilen sprukket, det som skjedde da var at det ikke ble mulig å se der for det er et slags bilde av knust glass som viser nå istedenfor det vanlige. jeg kan ringe og motta mld og bli oppringt så den ser ut til å virke fint, men skulle gjerne kunne se displayet også. Noen som vet hvordan man kan fjerne den "knust glass"-logoen? Nokia 6210I (tror jeg den het) mvh Daniel Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her her her og her. Grei butikk. Har handlet cover derifra selv. God service, men man må vente en uke på leveranse med mindre man bestiller før kl. 15. Billig frakt også (19kr til norge). PS: Lurt å bestille i NOK. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Herher her og her. Grei butikk. Har handlet cover derifra selv. God service, men man må vente en uke på leveranse med mindre man bestiller før kl. 15. Billig frakt også (19kr til norge). PS: Lurt å bestille i NOK. hø? aaahhh, lenker ja. Problemet er at det er ikke dekselet som spliter, selve mobben haar fått en permanent logo som skal forestille et knus. men det popper inn med meldinger på den nå som jeg ikke får lest. (skulle på date, men nummeret til den dama ligger på mobilen så... var visstnok en 6610 jeg hadde.... Endret 30. juli 2005 av Dobain Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Herher her og her. Grei butikk. Har handlet cover derifra selv. God service, men man må vente en uke på leveranse med mindre man bestiller før kl. 15. Billig frakt også (19kr til norge). PS: Lurt å bestille i NOK. hø? aaahhh, lenker ja. Problemet er at det er ikke dekselet som spliter, selve mobben haar fått en permanent logo som skal forestille et knus. men det popper inn med meldinger på den nå som jeg ikke får lest. (skulle på date, men nummeret til den dama ligger på mobilen så... var visstnok en 6610 jeg hadde.... Så det er ikke bare dekselet som er knust, altså? Hmm.. Sjekk på den nettsiden jeg linka til. De pleier å ha sånt. Men nyt displaykoster litt og er vanskelig å få på, så det er vel kanskje på tide med ny telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå