Gjest medlem-75284 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg skjønte ingenting da jeg plutselig hadde bare 16GB igjen av 127GB. Jeg gikk gjennom mapper slettet unødvendige programer, slettet cookies og spill som jeg ikke brukte. Det funket ikke Så jeg søkte etter mapper og filer som tok over 100Mb og jeg fant mange filer, men de som tok mest plass var "GLC11.tmp" og "GLC25.tmp". Den første tok 75GB og den andre 5Gb. Filene lå i mappen: C:\Documents and Settings\André L. Nicolaysen\Lokale innstillinger\Temp Jeg så igjen den mappen og det var veldig mange unødvendige filer der som f.eks Autorun for bf2, som jeg ikke spiller lengre. Kan jeg slette noen av disse for og få tilbake harddiskplass? Jeg kan ikke kjøre Diskdefragmentering pågrunn av for lite plass på harddisken Vis det har noe og si så har jeg hadd andre problemer med harddisken. Jeg har bare 127GB og ikke 200GB som jeg egentlig skall ha. Jeg har skrevet inn noe i registeret på harddisken og det funket, men nå har jeg masse harddisk plass som ikke er fordelt noen plass EDIT: Hvorfor kan jeg ikke finne "C:\Documents and Settings\André L. Nicolaysen\Lokale innstillinger\Temp" manuelt? Det finnes ikke en mappe som heter "Lokale innstillinger" i mappen "C:\Documents and Settings\André L. Nicolaysen" Endret 30. juli 2005 av medlem-75284 Lenke til kommentar
reallars Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kan jeg slette noen av disse for og få tilbake harddiskplass? Jeg kan ikke kjøre Diskdefragmentering pågrunn av for lite plass på harddisken ermm.gif Kjør Diskopprydding før du prøver å defragmentere, da tror jeg de midlertidige filene der skal forsvinne. Du kan nok slette dem uansett (jeg ville slettet alt i temp-mappen). Vis det har noe og si så har jeg hadd andre problemer med harddisken. Jeg har bare 127GB og ikke 200GB som jeg egentlig skall ha. Jeg har skrevet inn noe i registeret på harddisken og det funket, men nå har jeg masse harddisk plass som ikke er fordelt noen plass ermm.gif Start-->Kjør-->diskmgmt.msc Da åpner du diskbehandling, og der kan du lage en partisjon av den ledige plassen. EDIT: Hvorfor kan jeg ikke finne "C:\Documents and Settings\André L. Nicolaysen\Lokale innstillinger\Temp" manuelt? Det finnes ikke en mappe som heter "Lokale innstillinger" i mappen "C:\Documents and Settings\André L. Nicolaysen" hmm.gif Trykk på Min Datamaskin, Verktøy, Mappealternativer, Vis skjulte filer og mapper. Håper alt fungerer! Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Anbefaller deg å sjekke partisjonene dine med "fdisk" Der ser du raskt om partisjonene er registert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå