rhemal Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei! Planlegger å kjøpe en såkalt "Otto Fantastico" fra Whitebox Spesifikasjonene ser bra ut, men det jeg er bekymret over er støy og batterikapasitet, noen erfaringer? Den må kunne brukes i en forelesningssal. Hvis du ikke har brukt akkurat denne pc'en kan det hende du kjenner igjen chassiset og kan gi en kommentar på støynivået Er den bærbar eller slepbar? Noen som vet om en maskin med bedre/like bra specs til den prisen? Skal skrive en mail til de å høre om de vil levere den med Radeon x700 skjermkort. Ellers så vil jeg ha 1024MB ram og går for den raskeste hardisken, ikke størrelse sidn jeg sikkert kommer til å bruke ekstern til lagring Noen som vet forskjell på WSXGS og WXGA? bare oppløsning? Setter pris på om noen tar seg tid til å svare Lenke til kommentar
Thakandar Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Aner ikke noe om det du lurer på, men måtte bare nevne at det er det teiteste navnet på en bærbar jeg noen gang har hørt :-) Haha, aner ikke hva de røyker bortpå whitebox, må være noe bra! Men specsene ser jo bra ut, go for it sier jeg! Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hehe, den heter visst egentlig CL65 flere svar mottas med takk Endret 30. juli 2005 av rhemal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå