kanutten_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 har et asus k8n-deluxe hovedkort(s-754) på dette sitter den en silicone image s-ata raid kontroller.. det som er problemet er at biosen til kortet finner begge WD200gb diskene som er koblet til.. men når jeg kommer inn i wondows og starer "min datamaskin" vises bare den tredje harddisken min som er koblet til nvidia sata kontrolleren..(2 uttak som sitter mellom prossesor og skjermkort sokkel) begge diskene er formaterte med partition magic i en annen maskin før jeg satte de inn her.. har sjekket at driveren var innlagt.. det skal liksom funke sånn det er nå mener jeg.. håper noen kan hjelpe meg=) mvh Kanutten_ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Finner du den kontrolleren i Device Manager? Antar den bør finnes under "SCSI and RAID controllers". Hvis ikke må du sjekke i BIOS om kontrolleren er disablet. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 prøv diskbehandlingen under min datamaskin : høgremus på min datamaskin>behandle>diskbehandling>høgremus på disk for meny. Lenke til kommentar
kanutten_ Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Finner du den kontrolleren i Device Manager? Antar den bør finnes under "SCSI and RAID controllers".Hvis ikke må du sjekke i BIOS om kontrolleren er disablet. finner den der ja.. og når jeg trykker på ikonet som det står silicone image .osv på så står det at den finner 2 harddisker.. Lenke til kommentar
kanutten_ Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 prøv diskbehandlingen under min datamaskin : høgremus på min datamaskin>behandle>diskbehandling>høgremus på disk for meny. der finner den bare den tredje opperativ system disken min.. de 2 andre som er tilkoblet silicone image kontrolleren vises ikke... Lenke til kommentar
kanutten_ Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 trenger virkelig all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå