Espen_k Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hvilket program er lett og bruke til å Lage Animerte bilder? som for eksempel Dette Endret 30. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tråden flyttes fra Off-topic annet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Som nevnt flere ganger på forumet.. så kan man bruke flash, pivot, eller min favoritt, easytoon men det der trur jeg muligens er laget i er 3d program eller photoshop. mulig det er kombinert. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 link?.... til noen lette programmer?? BTW: jeg hadde ikke tid til å lete fram til hvor jeg skulle legge topicen... jeg er heller ikke kjent med forumet! fårstår dere / du ? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Vi forstår. Her er en link til Easytoon. Jeg har ikke noe erfaring med det, men jeg tror du bare legger inn ett og ett bilde etterhverandre. Hvis du får problemer kan du sikkert sende en PM til Gohan, han er flink til sånt. http://pixel-zone.rpgdx.net/shtml/downloads.shtml Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Adobe ImageReady funker også til å lage animasjoner med, men det koster litt penger hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Adobe Photoshop cs, med vedlagt image ready... koste en del, ja jeg kjøper all programvaren på pcen min *hoste* litt forkjølet vist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå