hyp3z Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hvilken kjøler for skjermkort har dere best erfaring med, støymessig? Det er viktig at den er støysvak, og ikke alt for dyr. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har et gainward gf4 ti4200, når jeg skrur av alle viftene hører jeg kun harddiskene. Om en legger hode ned mot skjermkortet hører en det såvidt Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Men dette er ikke svar på spørsmålet mitt :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 er ikke helt sikker, men jeg tror du kan klare deg helt uten vifte... om du har en gammel 486 kjøleribbe kan du jo prøve det, om bildet "henger" eller får "prikker" eller fargefeil, er den for varm, men da er det jo bare å gå tilbake til vifte igjenn til du finner noe annet... PS! anbefaler at ribba er ca. 2-3cm høy... Lykke til! Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 18:47, Jannis-15 skrev:er ikke helt sikker, men jeg tror du kan klare deg helt uten vifte...om du har en gammel 486 kjøleribbe kan du jo prøve det, om bildet "henger" eller får "prikker" eller fargefeil, er den for varm, men da er det jo bare å gå tilbake til vifte igjenn til du finner noe annet...PS! anbefaler at ribba er ca. 2-3cm høy...Lykke til! Pga. liten plass rundt AGP slotten må jeg nok ha en slank kjøler. Men takk for tipset :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå