Gå til innhold

Mini kjøleskap til brusbokser

Anbefalte innlegg

Hei trenger hjelp til en liten ting :roll:

Jeg har lyst å kjøpe meg ett bittelite kjøleskap som jeg kan ha stående ved sidenav pcen min. Skal bare ha litt brusbokser inni der. Har sett noen butikker som har det stående men jeg vet ikke hvor det går ann å få kjøpt sånne små kjøleskap. Har sett på elkjop.no og sånnt men de er litt store

Noe sånnt som dette http://good.en.alibaba.com/offerdetail/510...ini_Fridge.html

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne?

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei trenger hjelp til en liten ting :roll:

Jeg har lyst å kjøpe meg ett bittelite kjøleskap som jeg kan ha stående ved sidenav pcen min. Skal bare ha litt brusbokser inni der. Har sett noen butikker som har det stående men jeg vet ikke hvor det går ann å få kjøpt sånne små kjøleskap. Har sett på elkjop.no og sånnt men de er litt store

Noe sånnt som dette http://good.en.alibaba.com/offerdetail/510...ini_Fridge.html

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne?

Har du sjekket ihvitevarekjedene?

Ville tatt meg en tur ned. Det er ikke vits å bestille det over internett for da ender man vel opp med en del i porte.

Lenke til kommentar

Gjør som meg, og kjøp deg en sånn "fryseboks"-sak som er en slager fra gamle camping-dager. En slik med elementer som må fryses i fryseren.

Jeg fant en gammel sånn i kjelleren, fant meg noen elementer og har den på rommet til en hver tid. Kjekt å oppbevare snusen i ;)

Lenke til kommentar
Gjør som meg, og kjøp deg en sånn "fryseboks"-sak som er en slager fra gamle camping-dager. En slik med elementer som må fryses i fryseren.

Jeg fant en gammel sånn i kjelleren, fant meg noen elementer og har den på rommet til en hver tid. Kjekt å oppbevare snusen i ;)

Du tenker på den klassiske kjøle-bag'en ?

Duger den, men den holder ikke over tid, man må jo fryse kjøle elementene altfor ofte.

Kul denne: Harley Davidson mini fridge

Denne også: Carlsberg chiller

Lenke til kommentar

hvorfor ikke heller kjøpe et 100l kjøleskap m/bitteliten fryser? hadde tenkt litt på å kjøpe sånn lite, men kom frem til at det halvstort var akkurat perfekt. plass til masse øl, cola, piroger og is! kjedelig å GÅ ned å måtte hente mat... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...