Andre88no Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hei trenger hjelp til en liten ting Jeg har lyst å kjøpe meg ett bittelite kjøleskap som jeg kan ha stående ved sidenav pcen min. Skal bare ha litt brusbokser inni der. Har sett noen butikker som har det stående men jeg vet ikke hvor det går ann å få kjøpt sånne små kjøleskap. Har sett på elkjop.no og sånnt men de er litt store Noe sånnt som dette http://good.en.alibaba.com/offerdetail/510...ini_Fridge.html Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne? Endret 30. juli 2005 av Andre88no Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vel! Du linket jo akkurat til et sted der man kan bestille slike. Tror faktisk jeg skal ta å invilge meg et slikt selv. Så nice ut! :!: Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei trenger hjelp til en liten ting Jeg har lyst å kjøpe meg ett bittelite kjøleskap som jeg kan ha stående ved sidenav pcen min. Skal bare ha litt brusbokser inni der. Har sett noen butikker som har det stående men jeg vet ikke hvor det går ann å få kjøpt sånne små kjøleskap. Har sett på elkjop.no og sånnt men de er litt store Noe sånnt som dette http://good.en.alibaba.com/offerdetail/510...ini_Fridge.html Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne? Har du sjekket ihvitevarekjedene? Ville tatt meg en tur ned. Det er ikke vits å bestille det over internett for da ender man vel opp med en del i porte. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) De sendte vist ikke til Norge. Men jeg fant et annet selskap som sender til Norge Faktisk ganske billig også. I forhold til EL giganten + at de hadde MYE fetere mini kjøleskap der da. *bestille* edit: Fixa link Endret 30. juli 2005 av Black&White Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Gjør som meg, og kjøp deg en sånn "fryseboks"-sak som er en slager fra gamle camping-dager. En slik med elementer som må fryses i fryseren. Jeg fant en gammel sånn i kjelleren, fant meg noen elementer og har den på rommet til en hver tid. Kjekt å oppbevare snusen i Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Vel! Du linket jo akkurat til et sted der man kan bestille slike.Tror faktisk jeg skal ta å invilge meg et slikt selv. Så nice ut! :!: ja vet men skjønnte ikke helt hvordan man bestilte Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Gjør som meg, og kjøp deg en sånn "fryseboks"-sak som er en slager fra gamle camping-dager. En slik med elementer som må fryses i fryseren. Jeg fant en gammel sånn i kjelleren, fant meg noen elementer og har den på rommet til en hver tid. Kjekt å oppbevare snusen i Du tenker på den klassiske kjøle-bag'en ? Duger den, men den holder ikke over tid, man må jo fryse kjøle elementene altfor ofte. Kul denne: Harley Davidson mini fridge Denne også: Carlsberg chiller Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 hvor mye tror dere det ville kostet å sende den pepsi kjøleskapet til norge? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det selges vel slike på QXL? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hvor mye tror dere det ville kostet å sende den pepsi kjøleskapet til norge? Delivery charges Pepsi chiller'n koster 574,72 NOK Porto til Norge er 398,79 NOK 973,51 NOK Totalt Hvis jeg regnet rett da. Valutakalkulator Tok GBP (Britiske pund) som utgangspunkt. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Qxl.no selger minikjøleskap. Noen på 4 L, andre på 7 L. 4L blir veldig lite.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 finnes det er "cola" kjøleskap? . Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kjøp deg heller en Olden-dispenser. Mye sunnere og bedre en Cola. Cola er djevelens verk og forpester kroppen og får den til å råtne innenfra og ut! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) En norsk side her: http://www.fanteri.com/category.asp?CtgID=4021 Of topic: sjekk hva jeg fant på samme siden! http://www.fanteri.com/category.asp?CtgID=6232 Endret 31. juli 2005 av crawford Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) God ide det der, men jeg synes du bør ha et større. Jeg betalte 800kr for dette og det rommer 78 bokser cola (og sikkert litt mer), litt is, og noen isbiter + 1,5 liter farris(..). Hold deg opdatert på qxl! Innhold Endret 31. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kjøp deg heller en Olden-dispenser.Mye sunnere og bedre en Cola. Cola er djevelens verk og forpester kroppen og får den til å råtne innenfra og ut! neinei, med reklame for cola, som det med carlsberg, bare med cola istedet Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Bah, edit mange. Ja olden er godt! Jeg sitter her med ca 80 colabokser og 1 flaske olden... Vurderer skifte her i gården Endret 31. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hvorfor ikke heller kjøpe et 100l kjøleskap m/bitteliten fryser? hadde tenkt litt på å kjøpe sånn lite, men kom frem til at det halvstort var akkurat perfekt. plass til masse øl, cola, piroger og is! kjedelig å GÅ ned å måtte hente mat... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det der skal jeg skaffe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå