Gå til innhold

Reg.system for hw.no rekke @ TG (med flere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere får jo si ifra om dere ønsker å trykke t-skjorter igjen i år da..

 

Kanskje noe som er verdt å inkludere i reg.systemet.

Hvis vi får noen(dere?) til å sørge for å lage det, kan jeg fint implementere det i systemet ja :)

 

Vi trykker gjerne til neste år også, om folk var fornøyde med årets t-skjorter?

 

Man må jo bare komme frem til en løsning på åssen de skal selges..

Tskjortene fra årets TG har absolutt holdt en god kvalitet såvidt jeg har merket. :)

 

En mulighet kan være at innen dato x må de som ønsker seg t-skjorte si ifra om det i systemet, og så kan de som har ansvaret for t-skjorter logge seg inn og få en komplett liste med hvilke brukere som skal ha det, samt med info om nick/epost.

 

Vet ikke hvor mye informasjon som trengst?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått laget en god del av systemet, og har følgene plan for "fremgang for registrering".

 

-Man registrerer seg (kun epost/passord)

 

-Man viser sin interesse med å si at man kansje vil bli med, da settes man i en kø, grunnen til at vi har en kø først er for at vi skal kunne lage et setekart, samt måle interessen.

 

-Etter en viss tid vil av de som styrer rekken kunne sette opp et setekart over ledige plasser.

 

-Det vil så bli kjørt et "inntak" der det fylles opp med personer så langt det er plass. (man lager setekartet ut fra hvor mange som ønsker å være med), (førstemann/jente til mølla)

 

-Når man har fått seg en plass vil man kunne komme med informasjon om hvem man vil sitte med, muligens og hvilke grupper man vil sitte i (etter ønske fra fredrikb). Der skal man og kunne si at man ikke vil sitte ytterst for eksempel, eller ikke i nærheten av enkelte mm. (er enda ikke sikkert hvor mange krav man kan sette)

 

-Etter en viss runde igjen vil det da bli generert et setekart, der hvor de forskjellige deltakerene blir plassert ut fra ønskene sine, så langt det er mulig.

 

-Man kan så si om man er fornøyd med plasseringen eller ikke, og de som ikke er fornøyd vil bli plassert på nytt i løpet av neste "plasseringsrunde"

 

Man vil hele tiden kunne melde seg på hw-rekka, og er det ikke plass vil en da bli satt på vent, inntil det har blitt ordnet med flere plasser for hw-rekka (rekken blir kansje utvidet hvis det er tid nok, så er det alltid de som trekker seg).

 

Men de personene som er først ute vil da naturlig nok bli høyest prioritert med tanke på ønsker.

 

Det kan nok virke litt tungvindt men systemet lages helt plaint og enkelt, for å unngå rot, og for at man skal kunne få på plass en hw-rekke uten at de som arrangerer det blir helt utslitt :)

 

Any input? ;)

Lenke til kommentar
Så hvis en melder seg på, og det viser seg at en ikke kan alikevel er det ikke kjempefarlig?

Vil ikke tro det.

 

Har man registrert seg som deltaker, men ikke får billett for eksempel så er det jo ikke noe å gjøre med det, men da er det greit at man sier ifra om det, slik at vi slipper hull i rekkene.

 

Det er og en grense for hvor lenge man kan angre kjøpet av TG billettene sine, så det gjelder det og være obs på.

Lenke til kommentar
Har man registrert seg som deltaker, men ikke får billett for eksempel så er det jo ikke noe å gjøre med det, men da er det greit at man sier ifra om det, slik at vi slipper hull i rekkene.

Det hadde vært fint med en egen funksjon som gjør at man enkelt kan gi beskjed om at man av en eller annen grunn ikke kan komme. Å gå gjennom slike henvendelser manuelt er kanskje ikke helt optimalt, særlig når det er svært lett å lage det automatisk. ;)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Jeg må si meg misfornøyd med årets skjorter. Kvaliteten i seg selv var sikkert topp, men logoen så mer ut som en reklameplakat. Alt for mye krimskrams for en skjorte.

Tenk litt på det neste år.

Nå var det jeg som stod for opplegget rundt trykkingen, og jeg må si meg uenig med det du sier, stort sett de fleste jeg snakket med synes de var dritfete, samt at den ble stemt frem her på forumet, det var ikke ett valg fra en person. Så dette er altså trykket som vant konkurransen.

 

Flertallet bestemmer jo, og derfor var det akkurat det trykket som ble brukt.

 

Hva som skjer til neste år er jo en annen sak, men da blir det sikkert opp til forumbrukerene igjen å stemme frem det beste forslaget.

 

Men nok OT

Lenke til kommentar

Etter å ha snakket litt med Xell og fått litt oversikt over alle irritasjonsmonetene som har vært før i forb. med billettregistrering tror jeg at det enkleste nok blir å gjøre selve jobben med å plassere folket manuelt ;)

 

Epostadresse med mer info om registrering til hw-rekka kommer til samme tid som i fjor, nemlig når vi vet når bilettene slippes. (som var i desember i fjor)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Når det gjelder bestillinger av t-skjorter, om vi skal gjøre dette så må vi ha Navn, full adresse, og nick for de som vil ha det..

 

Så må det vel være en mulighet for å velge størrelse på t-skjorten..

 

Gi meg gjerne beskjed om dette ikke legges inn i systemet...

 

Og dere må vel tenke på en logo compo snart? hadde vært greit å komme fort i gang for en gangs skyld, hehe..

 

Samt at vi kommer til å kreve forhåndsbetaling i år, da det var endel som ikke hentet sine t-skjorter i fjor, eller har gitt oss beskjed om grunn for at de ikke ble avhentet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde värt artig og sitte med "forum-folke", men jeg bor i tröndelag...Det blir kansje litt vanskelig og komme meg nedover! Men det hadde värt bra.. :yes:

4600275[/snapback]

 

Hvorfor skulle det være vanskelig? er jo bare å ta toget!

 

Jeg har reist to ganger fra finnmark med fly til gardermoen og tog til hamar. En ting som er lurt hvis du skal på toget er det en stor fordel å ha eske på skjermen(lcdskjerm er lettere å reise med) og bag eller lignende til pcen. Litt slit men TG er absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...