Ueland Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Heppings, Som tidligere nevnt sa jeg at jeg skulle forsøke å lage et system som skulle kunne plassere folk som vil være med i hw.no rekken på TG, og det er noe jeg ønsker å komme i gang med allerede, slik at det blant annet kan brukes på andre treff og om ønskelig. Tidligere år er det Xell som har fått "gjennomgå" med å plassere alle etter ønskene fra kansje 100 personer, så forh.vis vil vi slippe unna dette igjen. For å få det mest mulig ordnet, vil jeg lage det i "Vigo.no style", ved at det kjøres plasseringsrunder på bestemte datoer, der man blir plassert i rekkene, for så å si om man ønsker plassen man har fått, eller om man vil bli omplassert i rekken. Såfremt ingen andre kommer med et bedre forslag. Så hvilke ønsker har dere som brukere til dette? -login -velge system (datatreff) -velge ønsket rekke/plass -velge hvem man vil sitte med/nærheten -velge at man ikke vil sitte ytterst Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Får du det til i "Vigo.no style", med plassplassering noe lignende slik Filmweb benytter, så er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hmm, kanskje jeg skal ta meg en tur nedover neste år. Hadde vært morsomt å møte folket. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg skal ihvertfall prøve å komme denne gangen, alle gode ting er to. Men kan vi skrive hvem vi vil sitte med, eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Man skal kunne lage en liste over hvem man vil sitte med ja.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kan hende jeg kommer meg nedover til TG i år, er ikke sikker enda på planelegge litt å se hvorden det står til med penger da (dårlig å planlegge når det gjelder penger) Men så må jeg fly fra Tromsø da, så kan gå en del penger på den turen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hmm, kanskje jeg skal ta meg en tur nedover neste år. Hadde vært morsomt å møte folket. Hell yes, baby! Du skal. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Høres jo bra ut det! Om du får til et ordentlig "Vigo.no style" system.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dere får jo si ifra om dere ønsker å trykke t-skjorter igjen i år da.. Kanskje noe som er verdt å inkludere i reg.systemet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 har en lignende system på vei, med innlogging, kan høre om dere også kan bruke det... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Dere får jo si ifra om dere ønsker å trykke t-skjorter igjen i år da.. Kanskje noe som er verdt å inkludere i reg.systemet. Hvis vi får noen(dere?) til å sørge for å lage det, kan jeg fint implementere det i systemet ja aklla: Lages noe eller har dere noe ferdig? (kan jo være spennende og se), når det er sagt da så kan jeg si såpass at jeg allerede har satt opp registrering/login mm, og fått opp et greit "design" for det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hvis han som lager det går med på det blir det ett helt system, med grafiske plasseringer, innlogging, gjerne med ett system som viser om dere vil ha t-skjorter eller ikke, kanskje en egen farge på de plassene som skal ha t-skjorte er fortsatt under konstruksjon, versjon1 er vel ferdig, men står fortsatt igjen noe, er vel neste uke engang det er ferdig... er noe som lages, men egentlig ikke til dette formålet, er ikke mye jobb å endre det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Da velger jeg å bare fortsette med "mitt" jeg, da jeg allerede har kommet meg gått i gang der. Men sender deg en PM.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ja kanskje jeg skla ta meg en tur til Hamar og vikingskipet og møte gutta, tja er veldig fristendes, men så er det noe vi kaller penger da, men det blir vel altids en råd med det Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Kanskje det kunne ha vert ett slags "mini-forum" (en tråd) for akkurat hw-rekka? Gleder meg allerede kjempemasse Hadde det så gøy i fjord... Statoil på morgenen, restaurant/spissested på kvelden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Kanskje det kunne ha vert ett slags "mini-forum" (en tråd) for akkurat hw-rekka? Jeg startet en slik tråd i fjor, og skal gjøre det igjen i år. Det er ikke noe vits å starte tråden enda, ettersom det fortsatt er lenge til TG. Endret 31. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når/Hvor kan en starte å melde seg på? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dere får jo si ifra om dere ønsker å trykke t-skjorter igjen i år da.. Kanskje noe som er verdt å inkludere i reg.systemet. Hvis vi får noen(dere?) til å sørge for å lage det, kan jeg fint implementere det i systemet ja Vi trykker gjerne til neste år også, om folk var fornøyde med årets t-skjorter? Man må jo bare komme frem til en løsning på åssen de skal selges.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Melde seg på hw-rekka, eller til The Gathering? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Melde seg på hw-rekka, eller til The Gathering? Begge deler. Men regner med at til TG må man vente med juletider? Hvis det blir noe av HW.no-t-skjorte vil jeg ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå