Gå til innhold

NetComs kundeservice lenge leve.....


Anbefalte innlegg

Bare ett hjertesukk.....

Er TalkMore kunde, og de leier som kjent nett via NetCom. Her i går datt nettet ut hvor jeg bor - og jeg tenkte da å være praktisk og rasjonell, så jeg sendte email til NetCom hvor jeg opplyste om at nettet var dødt.

Får da følgende svar: "Du er TalkMore kunde, vennligst henvend deg til dem." Hvor teit går det ann å bli. Jeg må si ifra til TalkMore slik at TalkMore kan melde videre til NetCom. Går ikke ann å henvende seg direkte til NetCom..... Byråkratiet lenge leve.... Eller er de bare vanskelig derfor at prisbeviste kunder har forlatt dem?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikkje heilt kva du klager på her. Du har eit problem med mobilnettet ditt, som bruker gjennom TalkMore, kvifor ikkje nevne det for dei i staden for?

 

Greit nok at det er Netcoms nett og dei som sikkert må fikse problemet, men du er ikkje deira kunde.

Lenke til kommentar

Klager og klager.....

Skjønner bare ikke hvorfor det ikke går ann for NetCom å være litt praktisk.

I min lille verden burde de heller svart: "Takk for at du informerte oss om problemet."

I stedet for å fikse feilen, bruker dem tid på å sjekke opp hvor jeg er kunde... I min verden er det sløsing av tid og ressurser.

Har ikke noe mot NetCom, blir bare frustrert på teite prioriteringer.

Lenke til kommentar

Du er kunde hos talkmore, men ringer netcom for en kundeservice som det er netcoms egne kunder som betaler for. Selvfølgelig vil de ikke hjelpe deg :), du betaler ikke for kundeservicen gjennom å ha et netcomabo.

 

Talkmore er billig nettopp pga det at de sparer inn penger på å ikke ha døgnåpen kundeservice o.l.

 

EDIT: Trøtt/sløv som jeg var så jeg ikke at kunden kun sendte en beskjed til netcom, ikke forespørsel om hjelp. Tipper en litt kjip ansatt hos netcom k-service bare sendte et standardsvar i retur uten å lese mailen skikkelig engang :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Akkurat på et slikt problem er jeg litt enig med Goofey.

 

Netcom burde kunne sjekke først i systemene deres om nettet var OK. Dersom nettet var OK i følge dem, kunne de heller sjekket opp hvorvidt han var kunde hos dem før de hjalp han noe mer.

 

Det er jo faktisk svært nyttig informasjon for dem, dersom det var hos de problemet var - noe som er sannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...