chokke Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 var inne på curse gaming og så denne. Men den virker litt tvilsom, med tanke på at det gir en fordel mot de som ikke har den. Og ikke kom med at det gir deg selv en fordel med countdown på hotbar hvis motstandern ikke har det osv. Er den lovlig? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det er ikke ulovlig før Blizzard sier at det er ulovlig. Og Curse-gaming skriver at dem fjerner addons som Blizzard har svartelistet. Ergo: ikke ulovlig så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Du ser jo alle friendly unit's på mappet uansett da . Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Du ser jo alle friendly unit's på mappet uansett da . Bare hvis de er i raidet, men ja ser ikke så mye poeng med denne moden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 se hva jeg fant . alle må skaffe sånn Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 se hva jeg fant .alle må skaffe sånn Kalles spamm Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Du ser jo alle friendly unit's på mappet uansett da . Bare hvis de er i raidet, men ja ser ikke så mye poeng med denne moden. I bg ser man alle som er på laget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå