Christian86 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) trenger a vite hva jeg trenger nar jeg kjoper et slikt kabinett. link: X-gear kabinett er dette et bar eller darlig kabinett? vil det ga bra med vanlig hovedkort, der tilkoblingene er bakpa hovedkortet? Asus K8N-E DELUXE Mainboard socket 754nForce3 250GB, SATA, GbLAN, ATX, Raid hva menes med nforce3 250Gb forresten? Endret 30. juli 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 "Hva menes md NO SATA POWER! use S-ATA-PWR cable?" betyr at det ikkje følger med ein straumkabel til S-ATA, som er eit grensesnitt for harddisker som hovdkortet støtter. Skal du ha S-ATA harddisker må du altså kjøpe ein S-ATA straumkabel utanom. Det er linka til den under. Kabel HD Serial-ATA strømkabel/overgang Overgang fra 4-pin til 15-pin Veit ikkje heilt kva du meiner med "der tilkoplingene er bakpå kortet", men om du meiner at det er standard I\O (Input Output)-panel på baksida til mus, tastatur, skjerm osv..så er det riktig ja. Kva som er meint med "250Gb" kan eg ikkje heilt svare på, men så vidt eg ser er det ein del av modellnavnet. Har ingenting med harddisk eller minne å gjere. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 takk. Er litt blank pa dette er det et bra kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå