XolFx Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Jeg har Plantronics headsettet , men det funker ikke sammed med mitt lydkort lydkortet Veit dere om noe som "splitter" USB kabelen til 2 analoge kabler, en for mikrofon og en for headsettet? *elendig emnefelt rettet til noe mer beskrivende* Endret 30. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
underground Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg må bare spør. Hvorfor kjøpe et USB headset når du skal bruke det på et Creative audigy 2 ZS? Hadde jo vært like greit og kjøpt ett vanlig headset da. Lenke til kommentar
XolFx Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Fordi jeg trodde at man kunne bruke lydkortet med headsettet selvom det var USB. Det fins mus til USB kabel, analog mikrofon og analog lyd til USB, fins USB til analog mikrofon og lyd? Eller må jeg bytte headsettet mot dsp 500? Lenke til kommentar
underground Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Prøvde og lete litt etter en overgang, men fant ikke. Mulig jeg ikke lette godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå