Toffen80 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Tjohopp ja, har sendt hk 3 ganger til psdata å bedt dem om å feilsøke det. Har mista 1cpu, 1skjkort og bios`en driver å karver så mye den bare klarer. Fikk den tilbake IGJEN, med beskjed om at den funker bra å ikke har ødelagt noen av deres komponenter. Poenget e jo at alle mine "feil" har skjedd etter "lengre" tid (1uke-3mnd);P Vel altså, nok om d. Problemet mitt er at pcen bare funker når bios akkurat er nullstilt. En reboot om æ har jort noe eller ikke i BIOS å skjermbildet dukker ikke opp. Funker helt bra igjen når æ nullstille den igjen.(JA, har prøvd å peise inn ny bios) Noen som har en teori om ka som kan være feil? Hk`et har drevet å karva helt sia æ fikk det.. er det ikke det ene så er det d andre. Ska æ bare løse ut Soltek hk`et æ har på posten.. eller ærklære meg udyktig å kjøpe ps2? Håper noen der ute e mer seriøs enn meg.. men e bare pisslei kortet her nu. HAAAT!!!!! Ja :smile: Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Glemte forresten å tipse om at alle komponenter sia problemene bynte er skiftet, e bare hovedkortet, eieren og problemene som består ;p Makkverket består av: Koolance PC2 AMD XP1800 256MB Micron DDR/2100 WD 80gb 8MB cache GF4 ti4200 SB Live! 300w PSU Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Absolutt ingen? Nei-nei, får gå for soltek-kortet som ligge å slenge i posten da. Aldri mer MSI/AMD kombinasjonen på meg ivæffal.. :smile: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Kjøp et nytt ett!!!Disse butikkene er sleipe når det gjelder sånne ting! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hadde samme problem med et annet hovedkort. Der var det batteri/batterifeste det var noe feil med så jeg kjøpte et nytt batteri og satte det på og da løste det problemet seg... Så det er kanskje batteriet ditt som er oppbrukt... Lenke til kommentar
AngryKid Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Du kødder, sant? Batteriet? som føkker opp CPU, Skjermkort og en BIOS? hehe.. jaja, jeg vet i allefall hva jeg foretrekker. AMD i fin kombinasjon med ett ABIT kort. Finnes ikke noe mer stabilt. Litt rart synes jeg dog det er at siden du har bytta ut alt av komponenter, noen av dem Dyrere enn HK'et, at du ikke har tenkt tanken å bytte ut HK'et før f.ex skjermkort? jeg har aldri klart å rasa ett HK, men har hatt problemer med ett. Og gjett.. Joda.. MSI kort det og. så det solgte jeg videre. Quote: Den 2002-08-06 14:18, Hooligan skrev:Hadde samme problem med et annet hovedkort.Der var det batteri/batterifeste det var noe feil med så jeg kjøpte et nytt batteri og satte det på og da løste det problemet seg...Så det er kanskje batteriet ditt som er oppbrukt... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 På http://www.amdmb.com sine forum, så er konklusjonen denne, msi k7t266pro2-ru er "picky" på ram merket og typen. Prøv med annet merke om du har mulighet til det. Og bare en brikke i gangen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 k7t266-pro2-kortene er noe dritt, rett og slett. Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Vel, ti200 kortet mitt sa takk for seg. Så hadde ikke noe valg iogmed at et 4mb hercules kort va alt æ hadde t overs på den fronten:) Har jo sendt hk`et 2ganger t Psdata med detaljerte beskrivelser av feil/problemer. Men dem sender det vel tilbake straks dem får skjermbilde ;p *prøve batteritrikser* Men får vel neppe tilbake ti200 kortet av den grunn nei ;p Lenke til kommentar
ponke Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Latterlig, han som sier at kortene er noe dritt har sikkert aldri brukt dem, bare hørt ifra folk. MSI 266 Pro2-RU kortet er et kjempebra hovedkort med støtte for USB2 og RAID. Det er stabilt og yter veldig bra. Ikke bare kast ut at noe er dritt, å nei du! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Toffen80: her har du å gjøre med nån skikkelig sleipe *****. Hvis hk'et er problemet så skal de erstatte både det og de delan som e ødelagt av det. Kjøpsloven e klar og tydelig og gir ikkje PSdata muligheten til å oppføre sæ slik som dæm har gjort. Anmeld til forbrukerombudet hvis dæm e vanskelig me dæ! PS. Husk at du har krav på at det skal fungere i 5 år. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Quote: Den 2002-08-08 00:44, kjello2 skrev:Latterlig, han som sier at kortene er noe dritt har sikkert aldri brukt dem, bare hørt ifra folk. MSI 266 Pro2-RU kortet er et kjempebra hovedkort med støtte for USB2 og RAID. Det er stabilt og yter veldig bra. Ikke bare kast ut at noe er dritt, å nei du! øhm, jeg har msi-kort i maskinen min nå, både p4-hovedkort og geforce4-skjermkort. funker som bare det. det jeg sa var at den bestemte serien (MSI K7T266 PRO2) var noe dritt. har hatt det kortet tidligere, og hadde bare problemer med det. maskinen ville boote i ETT av 30 forsøk, enkelte ganger ville den ikke boote på over en dag. leser du litt på forumet til msi, så finner du fort ut det var mer problemer enn normalt med denne serien. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kjedelige greier at MSI skulle kjøre seg så på rævva som de har gjort :/ Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har personlig aldri hatt problemer med MSI. Hadde først MSI K7T266-PRO null problemer. kjøpte et Epox K7TA+ ellerno, fikk endel problemer pga konflikt mes skjermkortet. Kjøpte så et MSI K7T266 PRO2-RU, og det funker supert. Digger det rett og slett. Kommer nok alltid til å holde meg til msi hk :smile: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg har et MSI 6156ZX med en P3 450 mhz @ 550 mhz og har aldri hatt problemer med det, enda alt jeg har kødda med det. Jeg Har også et ASUS p2b med P2 400 mhz i, men det er bare skitt. Det virket fint når det var mytt, men nå vil det ikke boote med USB utstyr plukket i, og hvis jeg plugger det i mens PCen kjører, fryser den. Lenke til kommentar
muv Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 har ingen problem med mitt msi kh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå