skromt Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hva skal jeg velge? Erfaringer? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg vet lite om NEC, men vil ikke si det er så klart... Har selv Xerox-skjermen i 19", og vil absolutt anbefale den! I tillegg til at jeg ikke har merket noe etterslep og skarpe farger, har den et utrolig design! Er kommet mange tøffe skjermer i det siste, men at den har en glassplate utenpå gjør den både stilig, pluss veldig enkel å rengjøre. Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
skromt Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Har du 16ms eller 8ms varianten?`og hvordan er det med innsynsvinkelen? er det en typisk 1 mannsskjerm slik som hardware.no hevder? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har 8ms-versjonen. Altså, nå har jeg ikke hatt noen annen LCD å sammenligne med, men kan se ganske på skrå uten at bildet endres spesielt. Det er nok andre som kan svare bedre på hvordan innsynsvinkelen er her, men vil absolutt tro det fint kan sitte to foran skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå