Domodyret Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Lover for tråden: §1 - Ikke lov å vise fram ting som ikke er det beste du har sett. §2 - Bilde og/eller nøye beskrivelse er viktig og påbudt. §3 - Spørsmål og kommentarer til andre personers beste ting de har sett er lov, så lenge det ikke går over til noe negativt. §4 - Alle poster som ikke overholder lovene, vil blir slettet av moderator. §5 - Alle bilder som strider imot rettningslinjene for forumet vil også bli fjernet. For eksempel er det ikke lov å vise fram et bilde av mora di naken, selv om det er det beste du har sett. Da får du heller beskrive det. Det beste jeg har sett Det beste jeg har sett er dette bildet(over). Det er i en bok, «Alciato's Book of Emblems», våpenskjold nr. 42: What stands firmest cannot be overthrown Though father Ocean stir up all his waves and you, barbarous Turk, drink the entire Danube, even so you will never penetrate our shattered border so long as the emperor Charles gives signs of war to foreign nations. Thus sacred oaks stand with steadfast roots, even though winds shake the dry leaves violently. Endret 30. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Det beste jeg har sett Det beste jeg har sett er dette bildet(over). Jeg surfet google her forleden en dag og søkte etter "best picture". Da fant jeg dette bildet, og det er det beste jeg har sett. Kontrasten mellom svart/hvit er fantastisk, og ikke minst gir bildet en spesiell stemning. Hamsters are the best Endret 30. juli 2005 av atticus Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 dette bilde er like bra som denne tråden . måten skriften er laget på er jo og utrolig bra Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 dette bilde er like bra som denne tråden . måten skriften er laget på er jo og utrolig bra nydelig . beste jeg har sett er: fordi det utrykker naturen på en interesant måte Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg surfa på forumet her og kom over dette geniale bildet: Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) vakkert bilde! eller riktig sagt wallpaper.. lagd av meg selv hvis du vil ha den som bakgrunn, pm meg Endret 30. juli 2005 av fox88 Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Denne må definitivt være det/den beste jeg har sett til nå. Gikk med kameraet i hånden langs gaten i Bangkok, Thailand, da denne smekre doningen dukket opp midt inne i en TETTPAKKET parkeringsplass. Er som hentet rett ifra Need For Speed Underground Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hallo igjen folkens. Igår, mens jeg kikket igjennom alle våpenskjoldene, så slo det meg. Nummer 42 er ikke lenger det beste jeg har sett, det er nr. 15: Vigilantia et custodia (Wakefulness and watchfulness) The crowing cock - because it gives signs of the coming Dawn and recalls toiling hands to a new day's labour; the bronze bell - because it calls the wakeful mind to higher things: each is fashioned on sacred towers. And here's a lion - but because this guardian sleeps with open eyes, it's therefore placed before the temple doors. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, trådstarter! Du kan ikke forandre på det beste du har sett! §1 - Ikke lov å vise fram ting som ikke er det beste du har sett. Du må slette det første innlegget. ---- Ellers gir dine to poster her like mye mening som en lysestake i ørkenen. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Det beste jeg har sett er et speil! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da satser jeg gjerne 200kroner på denne karen. Verdens mest omtalte gule mann ! Med litt rødt i .. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Dette er mitt beste: Et synsbedrag! Endret 31. juli 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Må nok få sammtykke fra eksen, noe som er lite sannsynelig i skriveende stund. /denne posten ble en teit blanding av ironi, fakta og søvnmangel. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Denne tråden er det beste jeg har sett: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Mitt beste: GENIALT! Rister av latter! :!: :!: Endret 1. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Dette er mitt beste: Et synsbedrag! Latterlig. Ser du ikke at tauet og stigen ligger langs bakken, mens de som "titter over gelenderet" egentlig står vannrett ut fra klippeveggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå