Spragleknas Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) True story from a Novell NetWire SysOp: Caller: "Hello, is this Tech Support?" Tech: "Yes, it is. How may I help you?" Caller: "The cup holder on my PC is broken and I am within my warranty period. How do I go about getting that fixed?" Tech: "I'm sorry, but did you say a cup holder?" Caller: "Yes, it's attached to the front of my computer." Tech: "Please excuse me if I seem a bit stumped. It's because I am, Did you receive this as part of a promotional at a trade show? How did you get this cup holder? Does it have any trademark on it?" Caller: "It came with my computer.I don't know anything about a promotional. It just has '4X' on it." At this point, the Tech Rep had to mute the caller because he couldn't stand it. He was laughing too hard. The caller had been using the load drawer of the CD-ROM drive as a cup holder and snapped it off the drive! Endret 30. juli 2005 av Okay Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 tror jeg har har sett en film hvor en fyr gjør det samme,cd rommen lukker seg å han søler kaffe over alt :!: Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Den har jeg også sett.... Stakkars folk :!: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva er navnet på filmen? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LOL, ja hva er navnet på filmen? Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) har den jeg. Putfile? [EDIT] Linky Endret 31. juli 2005 av Humbug Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Kuuult Men finnes det ikke sånne sigaretttennere med kaffeholder nå? Edit: Der fant jeg den, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCIGLIG3BB Endret 3. august 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kuuult Men finnes det ikke sånne sigaretttennere med kaffeholder nå? jo nå i sener tid har det kommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå