Stor Oddnoga Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Har ingen problemer med det integrerte lydkortet mitt ihvertfall (Soundstorm, NForce2). Endret 31. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg får problemer med å installere Vista. Booter DVDen og alt ser greit ut, men så får jeg bare en error uten forklaring i det jeg skal gå videre fra det bildet hvor man kan velge hvor man skal installere.. Står bare et eller annet om at Windows ikke kan boote til neste steg eller noe. Tipper det kanskje har noe med SATA drivere å gjøre, men når jeg setter inn disketten jeg har får jeg beskjed om at det ikke finnes noen drivere der.. Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg sletta vista å la inn xp igjen! :S..heh .fikk ikke til lydkortet mitt Audigy 2. Kom bare at jeg ikke hadde noe lydkort i maskinen :S..Håper det kommer flere drivere til beta2 kommer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvordan slår jeg på aero glass?Har lagt inn den nyeste betadriveren til mitt 6600gt kort i Windows Vista. Lasta ned tweak-vista også , men fant ikke ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå