Kaeso Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei! Jeg har fått mange problem med den bærbare datamaskinen min, og jeg tenkte jeg skulle formatere. Problemet er at jeg ikke fikk med noen Windows CD, men jeg har en annen. Går det an å bruke den da? Har hørt noe om at bærbare datamaskiner er "låst" eller noe..? Fra før av kjører maskinen XP Home Edition, jeg tenkte jeg skulle legge inn XP Pro. Og hvordan er det med drivere? Får jeg nok av det når jeg innstalerer XP Pro? Har aldri måttet innstalere noe ekstra når jeg har formatert den stasjonære pc'en.. Takk på forhånd! mvh Thomas Louis Lenke til kommentar
kvase Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 bot op og gå inn i bios sett oppstart til cd rom som nr 1. restart med xp inne og formater og instaler. Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Går sikkert fint å innstallere xp pro.. men du burde finne ut hvor du kan oppdatere alle driverne til laptoppen din... dette finner en som regel på hjemesiden, til firmaet som lager laptoppen. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) bot op og gå inn i bios sett oppstart til cd rom som nr 1.restart med xp inne og formater og instaler. Installere Windows XP http://itpro.no/art/8165.html husk bare denne det er viktig og bruke samme key( serinr som tidligere) bruk dette for og finne dinn gamle. Hvis du skal reinstallere Windows Xp og du av en eller annen grunn ikke finner lisensnøkkelen, vil dette lille programmet hjelpe deg å finne det frem fra systemet. http://safenet.no/article/articleview/327/1/3/ Endret 30. juli 2005 av kvase Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Mener du da CD-keyen fra Windows XP Cd'en, eller serienummeret på selve pc'en? ... ble litt forvirret akkurat der Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Mener du da CD-keyen fra Windows XP Cd'en, eller serienummeret på selve pc'en? ... ble litt forvirret akkurat der Mener du da CD-keyen fra Windows XP Cd'en nei ikke det men eksisterende CD-key-nr som er i windows nå. altså cd key på nåværende innstalasjon Endret 31. juli 2005 av kvase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå