albe Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg er med... OK. Jeg har begynt å sette opp et forum. Jeg setter opp deg som administrator etter at ting er sånn omtrent oppe. Så kan vi kanskje samarbeide om å definere passende kategorier og klargjøre forumet. Kan du sende meg en PM med mailadressen din? Vi får starte en ny tråd her når ting er klart til bruk. Lenke til kommentar
albe Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Da har jeg opprettet et helt nytt diskusjonsforum, hvor brukere av TeleVoiP IP-telefoni kan utveksle erfaringer, problemer og løsninger. Adressen er http://televoip.bjornes.org . Jeg håper at mange vil benytte seg av denne muligheten, da et forum dedikert til TeleVoiP har vært savnet av mange brukere. Spre gjerne denne adressen til andre TeleVoiP-brukere, slik at vi kan få et levende forum. Hvis du kunne tenke deg å bidra som administrator på televoip-forumet, så send meg en PM (brukernavn "jorgen" på televoip-forumet). Lenke til kommentar
aron Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Utfordringen blir å få den kjent. Kanskje pressemeldinger til data og telepressen er en ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå