LaStrada Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hei! Fikk et knall tilbud fra bluecom om ip-telefoni. Slapp etableringsgebyr og litt sånt, så jeg sparte 1200 kr. Fikk også et par trådløse telefoner billig. Jeg mottok alt sammen og monterte det. Problemet var bare det at jeg måtte trekke om kablene i huset, siden modemet står i andre enden av huset enn der telefonen skal stå.. Og det gadd jeg ikke ,for det er MYE jobb Så jeg bestemte meg for å angre.. Jeg ringte, men fikk beskjed om å sende mail.. Greit nok. Dette var på mandagen, 18. juli. På torsdagen mottar jeg at porteringen vil skje 1. august. Jeg ringer på førstkommende mandag, altså 25. juli, (var på en liten ferie) og lurer på hva dette er. De sier det er mange folk på ferie, så han kan avbryte porteringen der og da, men kan ikke ordne angringen. Greit nok. Er nå på mandag 2 uker siden jeg sendte den første mailen, men jeg får jo aldri svar! Dette er for dårlig, selv om det er ferie! Det jeg ikke tenkte på før i dag, nå nettopp, er hva som kommer til å skje med telenor abonomentet våres på mandag (1. aug) ? Vil ikke dette fungere? Jeg har jo kanselert porteringen av nummeret.. Jeg angret (på mail, men ingen vet om noen har lest den!), så etter hva jeg har gjort, så har jeg sagt i fra at jeg ikke skal ha ip-telefoni tjenesten, og beholde det gamle abonomentet lenge før porteringen ble fastsatt. Sendte en mail eller noe sånt via siden til telenor, men den blir ikke lest før på mandag, og porteringen skulle skje klokka 2 på mandag, så jeg har en mistanke om at det slutter å funke da! Noen som vet hva som vil skje og hva jeg kan gjøre? Alt i alt er det jo forsåvidt bluecom sin feil om det skjer noe.. Jeg angret, men de leser ikke (antagligvis ikke siden de ikke svarer) mailen og sender info om porteringen 3 dager etter jeg har angret. Må bare si at supporten på ADSL er glimmrende, men på telefoni er det ikke mye de kan hjelpe meg med via telefon! Edit: Bluecom er jo stengt, samme med telenor, så det hjelper ikke å ringe i helga! Aner ikke om denne er postet riktig.. "Operatører og tjenester" hørtes riktig ut, men ligger jo under "Mobil og PDA" Endret 30. juli 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
somdene Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Operatøren du porterer fra skal kunne se om en utportering er kansellert. Så ring Telenor tidlig på mandag og få det bekreftet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 dersom det foreligger beskjed om angring og du med all grunn har gjort det du kan for a gi beskjed sa vil kostander og problemer skje pa selgers regning. Kort og godt: slapp av, du har gjort det du kan Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Woohoo, fikk sånn returlapp i posten nå, så bluecom må ha fått mailene mine Men ja, må gjøre det på mandag. Skal prøve å ringe tidlig, med en gang de åpner, siden porteringen skjer klokka klokka 8.. Håper det stemmer det du sier somdene! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 dersom det foreligger beskjed om angring og du med all grunn har gjort det du kan for a gi beskjed sa vil kostander og problemer skje pa selgers regning.Kort og godt: slapp av, du har gjort det du kan Takk, den hjalp godt på "nervene" mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå