Gå til innhold

Til dere med MSI GF4 Ti4400 128MB

Tåkelys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-02 17:17, engen skrev:

Vurderer sterkt å kjøpe dette kortet. Men har hørt at viften på MSI kortet bråker mye. Hva er deres erfaring med dette kortet?

Jeg kjøpte akkurat dette kortet.. jeg har ikke lagt merke til viften, MEN det er pga at jeg har en del kabinettvifter..

Ellers kan jeg bare anbefale dette kortet! Kjøper du den som retailpakke, får du med 7 cd som består av nødvendig drivere, program og spill.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat ny pc med det skjermkortet og jeg så etter at jeg hadde bestilt at de mente det bråkte mye. Jeg har nå brukt kortet i en uke og er topp fornøyd. Du hører at kortet er i gang, men det er langt fra plagsomt. Kortet har meget bra ytelse. 10329 i 3DMark 2001 SE :smile:

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for Asus eller Gainward sitt GeForce 4 ti4400 kort.D er et utrolig bra kort å overklokke.

Jeg har selv asus kortet.å d har en meget stillegående vifte.

Så at noen sa at du får med 7 spill+++ til msi kortet,

men d samma får du med Asus kortet.

Ditt valg men min anbefaling er helt klart Gainward eller Asus :smile:

[ Denne Melding var redigert av: erre på 2002-08-02 17:40 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hallo har selv kortet og blir irritert når jeg hører om folk som sier at det bråker. Min pers. mening er at det er stille som en mus jeg har prøvd å stoppe viften med fingeren min.(Måtte jo prøve) :smile: Og jeg kunne ikke høre at jeg stoppet viften. FAKTA..

Lenke til kommentar

jeg kjøpte en ny pc for 2-3 uker siden med akkurat det kortet, og er fornøyd jeg :smile: det følger med en helt utrolig retail pakke, og kortet fungerer bra. syns ikke lyden fra vifta er for høy, så det anbefales!

en ting jeg lurte litt på var hvorfor jeg ikke får kortet til å vise høyere fps enn jeg har hz på skjermen (85 altså), har ingen ting å si om jeg setter opp maxfps etc, det vil ikke vise høyere fps enn skjermens hz. noen som vet hvordan jeg fixer dette?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-19 20:47, Metronome skrev:

en ting jeg lurte litt på var hvorfor jeg ikke får kortet til å vise høyere fps enn jeg har hz på skjermen

Dersom du er på WinXP eller 2000 og bruker Nvidia's drivere, er det en 'fix' for dette. Men den virker ikke på de nyeste Nvidia Detonator driverne.

Men så vidt jeg har skjønt(ikke helt sikker) er dette problemet også fikset på de nyeste driverne.

NVrefreshrateFix can du laste ned her.

(bare husk at den ikke virker på drivere som er nyere enn 27.40 versionen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...