Gå til innhold

Holder Acer Travelmate 8101 som spillemaskin?

Anbefalte innlegg

Sjefern

Den ekstragarantien som Acer tilbyr er vel ikke så veldig nøye å ha. Jeg tok den ihvertfall ikke. Kjøpsloven i norge er ganske streng og Netshop er jo ikke akkurat kjent for å være vanskelige med returer eller reprasjoner av produktene de har solgt.

Sant nok. Norge er et bra land, og Netshop virker som en seriøs og god butikk. Går nok greit. Blir sjov å få maskinen uansett. Venter bare på at minne skal dukke opp hos Netshop.

Endret av larsmagn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg at pcen blir varm på mousepad og under dvdrom.

Dessuten blir det så varmt at lakken misfarges under cpukjøleren.

PS. MX518 er no dritt. (MIN MENING)

Har ikke du en ganske kraftig cpu under okket da? Er det ikke derfor den blir varm? Vår blir ikke spesielt varm.... :dontgetit:

Hvorfor er mx518 noe dritt forresten? Har du noen seriøse begrunnelser?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har akkurat fått min acer travelmate 8101 selv, men jeg sletta heile windows og innstalerte alt på nytt. Lurer litt på hvor jeg kan få tak i drivere til bletooth, trådløst nettverkskort, skjermkort osv osv. Hvilke drivere er best og har dere någe gode sider å anbefale.

Någen andre tips for å få pc`en til å yte maks?

Edit: Søkte litt på acer sine sider og fant ei side med drivere. Tror jeg har fonne alt der. men hadde vert kjekt med flere gode tips. (någen som har prøvd BF2 med denne pc`en ?

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...