Gå til innhold

Menyvalg + hover = hovedmeny på toppen av siden

Anbefalte innlegg

Heisann,

har nå et ganske merkelig problem. Jeg driver nå med ny versjon av bloggen min, der jeg planlegger blandt annet stilvelger, nye kategorier, systeminfo mm. Og i den anledning medfølger selvsagt nytt design.

Er ferdig med design og har kodet ferdig designet (det var jo også en måte å si det på :p), men har støtet på et meget irriterende og rart problem. Når man holder musepekeren over et menyvalg/menyalternativ, i navigasjonen til høyre kommer plutselig den vertikale hovedmenyen helt oppe på toppen av siden/wrapperen. Men bare for et øyeblikk, så forsvinner den.

Har aldri vært borti noe lignende før, og designet er ganske simpel. Det samme er koden. Så jeg hadde vært virkelig takknemlig hvis noen kunne hjelpet meg.

På forhånd takk !

>> Annaxia.net 3 BETA <<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg klarte ikke å gjenskape problemstillingen din, men jeg oppdaget noe annet rart: Hvis du åpner siden og med en gang tar musa opp til Lenker-knappen under headeren, flytter knappen seg noen pixler til høyre, og den borterste knappen havner under den første. :hmm: Skjedde ihvertfall her, i Opera v8.01.

Edit: Det skjer forøvrig med alle knappene utenom den første, men bare når jeg lukker fanen og åpner en ny en med siden, ikke om jeg bare oppdaterer den.

Endret av AfroDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...