fox Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 internett treig- S&D finner noe i siste har jeg merket at internett er litt treig, jeg kjørte scan med avg, s&d og hijack.. jeg fant spyware i s&d, og slettet dem.. Men de kommer alltid tilbake Hva skal jeg gjøre? Mvh stakkar newbie fox Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 kjør en skan med Ad-aware og se om Ad-aware klarer å fjerne det. ellers kan jo Microsoft Antispyware være noe, men dette programmet er jo bare beta enda, så det kan kanskje være litt ustabilt i blant. Lykke til. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 har også microsoft antispyware, fant ikke noe.. skal laste ad-aware men min erfaring med ad aware, tror jeg ikke at programmet vil finne noe.. programmet er ikke noe særlig.. takk for forslag, flere? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 det er ikke sikkert at det er spyware som gjør at Internet-Linja di er treig. Det er mange ting som kan gjøre linja di treig veit du. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 som hva? laster ikke noe, og jeg har funnet noe i S&D.. har klart å slette dem, men de kommer alltid tilbake Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 her er det noen ting som kan bruke av internetlinja di: - Spilling over nett (internett-spill) - Bruk av msn sammen med WebCam - Bruk av msn - Fildelingsnettverk - Nettradio (gennerelt å høre på musikk over nett) - Lasting av oppdateringer - Spyware/ eller virus nå har du jo skanna maskina di for spyware å føler deg ganske sikker på at du ikke har spyware, men har du skanna maskina for virus? har du kabel eller trådløst nettverk? hvis du har trådløst så bruker det noen ganger å gå litt treigt. Det gjør det iallefall hos meg noen ganger. Har blitt vandt til det selv. (så lenge det lyser på skjermene nederst i høyre hjørne vet jeg at jeg er Online) . Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 der sa du noe MSN! bruker 7.0 >.< men.. som jeg har sagt "har klart å slette dem, men de kommer alltid tilbake" kan noen hjelpe med det? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Post en Hijackthis-logg (sig) så skal vi ordne biffen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hvilken browser har du? Last ned Crap Cleaner Og fjern ALT fra IE. Jeg har samme problem i Opera, men jeg velger bare slett private data (cookies etc) så er de borte. Har du åpent trådløst nett? Da kan det være folk i nabolaget som bruker din internet, som will sa: - Spilling over nett (internett-spill) - Bruk av msn sammen med WebCam - Bruk av msn - Fildelingsnettverk - Nettradio (gennerelt å høre på musikk over nett) - Lasting av oppdateringer - Spyware/ eller virus Derfor (har ikke link til guide atm) bør du evt få sikret nettet ditt. Mitt bidrag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå