halo_rulz Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har xbox og ska skaffe meg et nytt spill. jeg har bestemt meg for enten rallisport eller gotham..hva bør jeg velge?? _________________ _______illegalize fanboyism_________ [ Denne Melding var redigert av: halo_rulz på 2002-08-02 17:10 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg ville valgt Rallisport Challenge, men det er fordi jeg liker rallisport. Hvis du liker bykjøring med fete biler bedre så bør du kanskje velge Gotham Racing. Smak og behag. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg venter fremdeles på et bilspill til Xbox av kaliber som Grand Turismo 3 :sad: Håper Sega GT 2002 blir bra! Øystein Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Rallisport er mye artigere enn Gotham, og snart kommer Colin McRae 3, det blir overbra! Lenke til kommentar
cky Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har bare prøvd Rallisport, og det er kanonbra. Gotham skal også være veldig bra, jeg skal gå til innkjøp av dette snart, i tillegg til Rallisport. Forøvrig ser jeg sterkt fram til det nye Need For Speed, og ikke minst Colin 3.0. Det skal forøvrig svært mye til for at sistnevnte skal overgå Rallisport (Det er gjennomført bra). Så også screenshots av et nytt bilspill som kommer snart, tror det het E.T eller noe. Har aldri sett så bra grafikk på et bilspill før, og det er visst XBox only! (Da det var den eneste konsollen som var kraftigst). Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Prøv begge i butikken før du velger da! (Da blir sikkert de på elkjøp blide, spesielt hvis de er over 60). Hmm. Jeg ville valgt Rallisport Challenge, det er rett og slett kongen av bilspill noensinne spør du meg. Jeg har dog ikke fått spilt så mye PGR, det skal være sinnsykt det også, men jeg er iallefall sjeleglad for at jeg gikk til innkjøp av Rallisport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå