Gå til innhold

project gotham eller rallisport???

halo_rulz

Anbefalte innlegg

Jeg har xbox og ska skaffe meg et nytt spill. jeg har bestemt meg for enten rallisport eller gotham..hva bør jeg velge??

_______illegalize fanboyism_________

[ Denne Melding var redigert av: halo_rulz på 2002-08-02 17:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare prøvd Rallisport, og det er kanonbra. Gotham skal også være veldig bra, jeg skal gå til innkjøp av dette snart, i tillegg til Rallisport.

Forøvrig ser jeg sterkt fram til det nye Need For Speed, og ikke minst Colin 3.0. Det skal forøvrig svært mye til for at sistnevnte skal overgå Rallisport (Det er gjennomført bra).

Så også screenshots av et nytt bilspill som kommer snart, tror det het E.T eller noe. Har aldri sett så bra grafikk på et bilspill før, og det er visst XBox only! (Da det var den eneste konsollen som var kraftigst).

Lenke til kommentar

Prøv begge i butikken før du velger da! (Da blir sikkert de på elkjøp blide, spesielt hvis de er over 60). Hmm. Jeg ville valgt Rallisport Challenge, det er rett og slett kongen av bilspill noensinne spør du meg. Jeg har dog ikke fått spilt så mye PGR, det skal være sinnsykt det også, men jeg er iallefall sjeleglad for at jeg gikk til innkjøp av Rallisport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...