Rowdy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei! Tenker å kjøpe dette skjermkortet. Noen som vet om kortet har temperaturføler, og mulighet for regulering av vifta? Lurer og på hvor mange Mhz minnet og gpu er på. Takker for svar. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Minne: 860 MHz GPU : 425 MHz @ 8 Pixel Pipelines Mvh. SacrefiZer Edit: Legger inn denne linken også.. Endret 30. juli 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Såvidt jeg vet: JA Ut i fra tester jeg leser på nettet så er svaret: NEI http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2297&p=11 Even though ATI builds a thermal diode into every GPU, it is very unfortunate that only the XT series of boards have the sensor built onto them, which can read the diode. The reason for doing this may be to prevent overdrive from being enabled on boards for which it is not meant. Vil vel påststå at et GeForce 6600GT kort gir deg mer for pengene her. De er raskere enn X700pro i de fleste tilfellene. Det konkluderer AnandTech sin test over også med.... From our initial inspection of the Radeon X700 Pro vs. the Geforce 6600 GT, it is very clear that the only available members of the X700 family don't pack the punch that they need to surpass the value offered by NVIDIA. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307194&cks=PRL Gainward GeForce 6600GT 128MB til 1475 Der følger ExpertTools med som styrer hastigheten på viften... Temeratur-avlesning er også standard på alle 6- og 7-serie kort fra nVidia. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Det var synd. Har liksom fått en forkjærlighet for ati. Sitter og med inntrykket at ati er litt lettere å ha med å gjøre. Er klar over at 6600GT er bedre, og så lenge ati ikke har støtte for temp. blir det nok Nvidia. Det er vel det beste alternativ før neste prisklasse dukker opp Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det var synd. Har liksom fått en forkjærlighet for ati. Sitter og med inntrykket at ati er litt lettere å ha med å gjøre. Synes det er ganske likt jeg... Når jeg hadde ATi måtte jeg bråke rundt med Omega-drivere for at det skulle fungere bra. Du skal være glad for at du ikke har sloss med Linux driverene til ATi Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Da stoler jeg på deg Tenker jeg bestiller dette Litt utenfor emnet: Jeg ser du har en AMD3200+ 64 prosessor. Er den å anbefale, eller tror du jeg bør gå opp til 3500+ 64? Blir dyrt etterhvert dette. Skal sette det inn i dette hovedkortet som jeg bestiller samtidig Endret 30. juli 2005 av gauters Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hadde 3200.... Har oppdatert signaturen nå... Var fornøyd den 3200, så jeg mener at det ikke er et must å betale mer for å få en 3500. Pass bare på at du får deg en "Venice" basert kjerne. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 OK. Takker for gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå