ProZac Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei Sitter her med en hp compaq nc4000 Nå har jeg nettopp reinstalert windows 2 ganger, men får samme feilen hver gang. Når jeg booter, krasher den under oppstart av windows og gir meg en blåskjerm som sier følgende: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. I this is the first time youve seen this stop error screen, restart the computer. If this screen appears again, follow these steps............. bla bla bla sant alle vet hva det står.. Technical information: *** STOP: 0x0000007B (0XF7C38640, 0XC0000034, oX00000000, 0X00000000) Vet ikke om det kan være problemet, men jeg har ikke cdrom på den laptoppen, sa jeg instalerer windows på en annen laptop. kan det vere derfor den ikke vil boote? Prøvde også med en annen harddisk som jeg kjører i en annen laptop, men det funket heller ikke. Da ble det bare en dos promt prikkende oppe i hjøre i all evighet Er virkelig lost, og trenger hjelp. På forhånd Takk Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Forsto jeg det riktig at du setter harddisken i en annen bærbar for så å sette den over i nc4000 maskin slik at den skal boote? Hvis dette er tilfellet, så er det ikke så kan dette være grunnen til at det hele klikker. Har du ikke muligheten til å få lånt en usbcdrom eller liknende? Lenke til kommentar
ProZac Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 ja, jeg setter hdd inn i en annen pc for å inst windows. har ingen mulighet for å få lånt en usbcdrom nei noen forslag???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå