Gå til innhold

Vannkjøling til XFX GeForce 6800 GT og NB kjøling

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har eit XFX GeForce 6800 GT, PCI-E grafikkort, (link). For ei tid tilbake kjøpte eg denne kjølebrikka for GPU til dette kortet; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302278.

Problema oppstod når eg skulle montere tinga. Eg skrudde av gamle kjøleribba på kortet og vifta. RAM'n på dette kortet hadde hadde eigne kjøleribber der lufta frå GPU-vifta bles gjennom. Med andre ord vart luftgjennomstrømminga til RAM-kjøleelementa dårlegare når GPU-vifta vart fjerna.

Det neste problemet var at den einaste uansett kva veg eg monterte vannkjølaren, vart det noko som blokkerte nipplane; 1) Ein nippel vart fri, den andre sto rett ned i hovedkortet, ubrukeleg. 2) ein nippel ned i hovedkortet, og ein fri, ubrukeleg. 3) To nipplar blokkerte av kjøleelementa til RAM'en, ubrukeleg. 4) Ein nippel fri, og ein bolkkert av kjøleelementa til RAM'en, ubrukeleg.

Den einaste måten eg kan få montert dette på er ved å sage vekk eit spor i RAM'elementa, altså, sage eit 1,5 cm breitt åmråde heilt ned på tvers av kjølelementa.

Korleis vil dette med saginga og dette at vifta er vekke påverke kjølinga til RAM'en? Blir den såpass dårleg at eg må skaffe anna kjøling til den? Viss eg treng eit kjølesett som kjølar både RAM og GPU, har eg sett på dette kjølesettet frå AC. Har nokon erfaringar med dette på mitt skjermkort? Kjølar det bra? Vart litt i tvil sidan det er laga av aluminium, og andre kjølarar eg har sett på er laga av kopar.

Ein annan ting eg lurer på er om den gamle GPU-kjølaren kan byggast om til NP-kjølar til eit Asus A8N-SLI, nForce4 SLI,Socket-939 ATX,S-ATA,GbLAN,Firewire,DDR, PCI-Ex16, viss eg vel å kjøpe ny kjølar til skjermkortet?

Den siste tingen eg lurer litt på er kor stor er den indre slangediameteren i ThermalTake Big Water Cooler settet. Hadde vore praktisk å visst viss eg må kjøpe nipplar til GPU-kjølinga.

På førehand takk for raske svar. :p

Mvh. Jan F.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du slipper unna litt arbeid med en sag der, medmindre du finner en annen blokk.

I så måte er jo den blokka du linker til, et godt alternativ. Den har også fordelen med et fjærende anlegg mot GPU, og vil derfor fange opp eventuelle høydeforskjeller på en bra måte.

Innerdiameteren på den slangen du spør om, er i overkant av 6mm.

Lenke til kommentar

Takk for svært raske svar. :)

Har høyrt at du er ein som har peiling på dette Skrue, så stolar på deg. Vil du anbefale på begynne å sage, eller berre kjøpe den nye blokka eg linka til?

Ein annan ting, kor mange tommar er 6 mm?

Lenke til kommentar

Eit spørsmål til. Såg på denne kjøleblokka til AC som er nevnet tidlegare, (link), treng denne kjølepasta? Såg ut som det "fjørbelasta" underlaget på denne var laga av gummi? I alle fall; kva er den beste kjølepastaen?

EDIT: Presiserte litt.

Endret av fz50
Lenke til kommentar
Takk for svært raske svar. :)

Har høyrt at du er ein som har peiling på dette Skrue, så stolar på deg. Vil du anbefale på begynne å sage, eller berre kjøpe den nye blokka eg linka til?

Ein annan ting, kor mange tommar er 6 mm?

:)

Om du skal sage, kommer helt an på om du har tenkt å klokke kortet. Ved å sage vekk kjøleribber vil du naturlig nok begrense kjølingen noe, spesielt over den aktuelle ram-brikka.

Men aluminiumskinna som kjølefinnene er festet til, vil allikevel i noen grad transportere varmen over til de nærmest liggende finnene.

Har du derimot tenkt å tyne ut det meste av kortet, så ville jeg nok gått for den løsninga til AC. Og ja, du MÅ bruke termisk pasta mellom kjøler og GPU! Og for den saks skyld mellom minnebrikker og kjøler også.

Men bare et tynt lag! AS5 er forøvrig noe av det bedre du kan bruke.

Utregninga til logicx er feil. ~ 6,4mm tilsvarer 1/4 tomme.

Lenke til kommentar
Om du skal sage, kommer helt an på om du har tenkt å klokke kortet. Ved å sage vekk kjøleribber vil du naturlig nok begrense kjølingen noe, spesielt over den aktuelle ram-brikka.

Men aluminiumskinna som kjølefinnene er festet til, vil allikevel i noen grad transportere varmen over til de nærmest liggende finnene.

Har du derimot tenkt å tyne ut det meste av kortet, så ville jeg nok gått for den løsninga til AC. Og ja, du MÅ bruke termisk pasta mellom kjøler og GPU! Og for den saks skyld mellom minnebrikker og kjøler også.

Men bare et tynt lag! AS5 er forøvrig noe av det bedre du kan bruke.

Utregninga til logicx er feil. ~ 6,4mm tilsvarer 1/4 tomme.

Ok. Takk for godt svar. Kjem til å bestille ein AC kjølar frå Microplex i kveld, sidan eg har tenkt å klokke i vert fall litt. ;)

Får berre håpe MP er snille og sender rakst... :roll:

EDIT: Skriveleif.

Endret av fz50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...