Lufen Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 det første du gang du ser på pcen spør du han om dette virkelig er en pc hva er denne knappen til? næmen, den ble virkelig slettet den windows fila hva er dette(gjør det samtidig som du sparker hardt i pcen) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 woops. Hmmm.... hæææ? Du har tatt backup sant? Ka er det du har gjort? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 det er vel ingenting som skremmer mer enn dette: eeeh.. jeg skal bare ta en liten tlf.. *ringe ringe* eeeh.. er kåre hjemme? kåre.. jeg gjorde det IGJEN.. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Den beste hørte jeg faktisk i dag, så jeg lette meg frem til denne posten; her er den (vanvittig morsomt når det skjedde) En tekniker skulle skru på en digitaltrykkmaskin på jobben som har en verdi på rundt 2 milioner kroner. Han hadde et skrujern i hånda, plutselig hørte jeg bare NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI, Å HERREGUD! NEEEEEEEEi! Han hadde ripet opp hovedkortet inne i printeren... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 litt av en teknikker, driver man med utstyr til 2 mill så er man litt forisktig med skrujernet. Skjønner egentlig ikke at han ikke bare gikk og hengte seg. Jeg ville ihverfall ikke skreket det ut så alle viste hva jeg hadde gjort. Men på en annen side så er det greit å ta straffa med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå