toazty Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 unmountable_boot_volume kommer opp når jeg starter opp pcen. kommer glatt forbi biosen men når xp begynner å starte så kommer blå skjerm med "unmountable_boot_volume" og den derre : hvis dette er første gangen, fjern alle nye komponenter osv. jeg tok ut alt i går satt det inn igjen i dag, ingenting fungere?!?!?!!!! Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 dette har enten noe med harddisken eller hovedkortet ditt å gjøre. husker at det var ei jeg kjente som fikk denne meldingen der det stod det samme. hos henne var det hovedkortet som var gåent. prøv å sett inni en annen disk i pc`en din om du har med Windows å se om den starter opp da. Om den ikke starter opp så er det nok hovedkortet som er gåent ja. Lykke til. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 dette har enten noe med harddisken eller hovedkortet ditt å gjøre. husker at det var ei jeg kjente som fikk denne meldingen der det stod det samme. hos henne var det hovedkortet som var gåent. prøv å sett inni en annen disk i pc`en din om du har med Windows å se om den starter opp da. Om den ikke starter opp så er det nok hovedkortet som er gåent ja. Lykke til. putta inn i en annen harddisk med windows på, den starta fint opp helt til jeg kom til " velg oppstart: sikkerhetsmodus, osv, men den går ikke lenger uansett hva jeg velger, den starter bare på nytt igjen, om og om igjen, går ikke videre...hoved kortet er jo helt nytt, 2 uker gammelt... Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 aaaah. prøv den disken som du har i maskinen din i den maskina du tok den andre disken fra og se om den da starter opp. hvis den starter fint der så må det være noe med pc`en din altså. du kan jo alltids prøve å formatere disken din, men det nytter ikke tror jeg, da den andre disken du prøvde kom like langt som den som stod i maskina di fra før. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå