karinaas Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har 50 % av markedet Nokia og Motorola selger store mengder mobiltelefoner til markeder i vekst, og kan nå skryte av å ha til sammen halvparten av det globale mobilmarkedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dette var spennende tall. Det er hyggelig at Nokia opprettholder sin plass som verdens desidert største mobilprodusent. Det er også gøy å se at det skjer endringer, ikke nødvendigvis i plasseringer men i prosent, på plassene under. Sammenligner man tallene dere la frem her med tallene for salg kun i Norge er det nok en del annerledes, med SE på en trygg førsteplass så vidt jeg husker fra tidligere. Dette kan dog ha endret seg.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror du har rett i at SE er veldig stor i Norge, og jeg tror det er bra for markedet at Nokia ikke har dominans over hele fjøla. De må ha noe å strekke seg etter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvor er det motorola er så store? ikke i norge ihvertfall, og telefonene dems er ikke av prima kvalitet heller Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Moto og Nokia er de store, og de gjør det meget bra i Kina og India. SE er altfor små til å ta opp kampen. Samsung har jeg tro på vokser og kan utfordre de store etterhvert, så også kanskje SE. Men det er langt frem, om så skulle skje. SE satser stort i Europa og Japan, men er store markeder de er anonyme (USA, Kina m.m.) Moto lager bra mobiler de. De har satt en ny standard for design mobiler med sine razr mobiler, her kommer det mye bra fremover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg