Cowboystrekk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Fikk mail fra webmaster på e-postservern min (tilsynelatende) og åpnet ei txt-fil med info om min konto (tilsynelatende) fila var pakket så jeg så ikke at det var en scr-fil det dreide seg om, var såklart så dum at jeg kjørte den før jeg fikk pakket den ut. Fikk noen idiotiske beskjeder om hvordan jeg skulle fjerne viruset selv (gå til ei side på webben, noe jeg seff ikke gjorde). Nå i ettertid gjør ikke viruset så mye galt, men det nekter meg tilgang til msconfig (så jeg kan fjerne det fra oppstartet, ctrl-alt-del er satt ut av funksjon og alle antivirusprogram jeg prøver å innstallere blokkeres. Noen ideer om hva slags virus det dreier seg om så jeg kan gå i registeret/på harddisken og søke opp filene det har laget å få bort dævelskapen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Start Windows i Sikkermodus (F8 under oppstart av Windows), og kjør en full skanning med antivirusprogrammet ditt. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei, hvis ikke virus-prog. diit funker, kan du ta en tur til denne siden her og kjøre en online scan, symantec burde da ha tools for å fjerne det meste som kan finnes. http://security.symantec.com/sscv6/default...id=ie&venid=sym Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ...Eller housecall.trendmicro.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå