Arsenal_RULES Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Det var jo oppsig idag, når jeg endelig fikk bredbånd! Jeg gikk som sagt rett inn på ITavisen.no og sjekket farten, den var på 721 kbit/s, det går jeg ikke litt med på en gang EDIT: kan noen bare gi meg noen virus program annbefalinger, tusen takk! Endret 30. juli 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Norton og Kaspersky lager gode virusprogram. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Noen som har peiling, kan det være tele2 har valgt feil abonnoment med et uhell, eller?! Off-topic: Ka det går i LarsP, eg "ser" deg over alt for tiden^^ Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hehe. Du er ikke dem eneste. Jeg har 2m/bits linje også. Går jeg innpå Itavisen viser den ALDRI 2Mbit/s. Akkurat nå viser den 452 kbit/s. Må nevne at jeg har 5 PC'er koblet til internett også da. Men, den oppfører seg som en 2mbit/s. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Min oppfører seg iværtfall ikke som en 2mbit/s! I CS får jeg mellom 80-150 latancy, det er å oppføre seg som en 500kbit/s! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm. Ring operatøren din, og spør hvorfor. Jeg spiller ikke CS lengre, men i BF2 ligger jeg mellom 20 og 60 i Ping. Det er igrunnen veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå