UUnreal Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Sånt skjer. Du får kongespiller uansett. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sånt skjer. Du får kongespiller uansett. Joda. Er svært fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er det noen andre forskjeller mellom touch og sleek enn at touch har lengre batteritid og sleek har radio? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Er det noen andre forskjeller mellom touch og sleek enn at touch har lengre batteritid og sleek har radio? Hvis du tenker på funksjonalitet, og ikke på størrelse og vekt, er det ikke så mye utover det du nevner. Sleek har kalenderfunksjon og opptaksmuligheter (stemme, radio), i tillegg har den denne omtalte dj-funksjonen. Men den er jo som tidligere nevnt også ca 30 % lettere. Så er det jo opp til deg å vurdere design. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ellers så er menyen ganske mye bedre enn før, man kan kjøre DJ funksjon, man kan velge mest hørte sanger, minst hørte 20 sanger rangert. Er det det einaste DJ funksjonen kan gjer? Kan man slå på crossfading? Endret 6. september 2005 av rEaliTY Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Er det det einaste DJ funksjonen kan gjer? Kan man slå på crossfading? Er ikke helt kjent med begrepet crossfading, men under dj-funksjoner har du følgende valg: Dagens album Spill alle tilfeldig Mest populære Sjelden hørt Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 crossfading er at når det kjem ein ny sang så fader den gamle ut og den nye inn... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Da har eg også bestilt meg en Sleek en Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvordan er den størrelsesmessig, går det greit å gå med den i bukselomma? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvordan er den størrelsesmessig, går det greit å gå med den i bukselomma? Går greit det. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hmm, ka komplett somler med da? Bestilte den i går og den er forsatt til plukk Lenke til kommentar
gustav Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hvordan er den størrelsesmessig, går det greit å gå med den i bukselomma? Som UUnreal sier, så går det greit det. Selv om Zen Sleek er ørlite mindre enn en iPod, blir det i praksis som å ha en slik i lommen. Da har eg også bestilt meg en Sleek en Hehe Smart det, nå som den er såpass rimelig. Tror du kommer til å bli bra fornøyd, selv uten crossfading. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm, ka komplett somler med da? Bestilte den i går og den er forsatt til plukk Tror du må smøre deg med tålmodighet. Gutta på lageret der står sikkert og pakker Sleek-spillere for harde livet Fikk forresten min dagen etter bestilling. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bestillte meg en på tirsdag, får den i morgen. Gleder meg:D Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Venter bare på at jeg skal få en bæreveske til den. Da min første ble ødelagt så er jeg litt mer forsiktig. Den er litt småglatt...... Har mailet creative om det og veske, dockinstasjon, og fjernkontroll skal være underveis til europa. Endret 7. september 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
gustav Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Har mailet creative om det og veske, dockinstasjon, og fjernkontroll skal være underveis til europa. Vet du hvor mye dockingstasjonen kommer til å koste? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Har mailet creative om det og veske, dockinstasjon, og fjernkontroll skal være underveis til europa. Vet du hvor mye dockingstasjonen kommer til å koste? http://us.creative.com/products/product.as...4&product=13599 se de amerikanske prisene der og regn om. Kontrollen er også praktisk da slipper spilleren å gå i bakken. Slipper å ta den opp for å bytte sanger. Endret 7. september 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
gustav Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Takk , blir vel i overkant av 300 kroner tenker jeg. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Blir nok 400. Vi har noko koselig som heiter moms også Lenke til kommentar
gustav Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Har hørt om det ja Med frakt blir det i så fall opp i 500 kroner. Det er mer enn hva jeg akter å betale for den ihvertfall. Selv om den gjør bruken av Sleek litt lettere, er det strengt tatt ikke noe jeg trenger. Men vi får se da, hva den endelige prisen blir. Endret 7. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå