tjalla Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan er batterilevetida med en Sony MDR-V700DJ (headset) f.eks? Lenke til kommentar
ems05 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 har et spørsmål til creative microphoto: noen som vet om det vil være mulig å koble spilleren direkte til et digitalkamera og laste over bilder fra kamera til spilleren? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 har et spørsmål til creative microphoto: noen som vet om det vil være mulig å koble spilleren direkte til et digitalkamera og laste over bilder fra kamera til spilleren? 5255612[/snapback] Denne posten gjelder jo for Zen Sleek. Ikke Microphoto. Men tror nok du må gå via pc ja. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ikke for å lage en Zen Micro Photo diskusjon her men. Man må via pc for å legge over bilder, men spilleren anbefales veldig (jeg har den) har lagt ut en test...). Lenke til kommentar
Eärnur Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har hatt denne spilleren i to måneder nå. Er godt fornøyd, men det kommer stadig mer støv og rusk bak skjermen. Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
ems05 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (vet at jeg fortsatt er off-topic, men likevel..) trenger man egene drivere for å laste over filer, så det fungerer ikke å f eks gå inn på internett cafe og koble til kamera og spiller og sette i gang helt uten videre? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Må man ha en PC i nærheten for å få ladet Zen Sleek, eller kan man lade via 230V? Svaret på spørsmålet mitt står sikkert et sted i denne tråden, men orker rett og slett ikke lete igjennom 15 sider. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Må man ha en PC i nærheten for å få ladet Zen Sleek, eller kan man lade via 230V? Svaret på spørsmålet mitt står sikkert et sted i denne tråden, men orker rett og slett ikke lete igjennom 15 sider. 5262132[/snapback] Du kan også lade via 230V. Kan også anbefale dockingstasjon. Du får kjøpt den via creative sin hjemmeside. Koster 130 kroner inkl frakt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) (vet at jeg fortsatt er off-topic, men likevel..) trenger man egene drivere for å laste over filer, så det fungerer ikke å f eks gå inn på internett cafe og koble til kamera og spiller og sette i gang helt uten videre? 5262085[/snapback] Du kan sette av så mye plass du ønsker til å være minne pinne plass... Da kan du legge in ting, som bilder(da må jo pc`en ha kortleser). Endret 7. desember 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei. Tåler denne spilleren gåturer? Altså, kan den ligge i lomma mens jeg går, og likevel spille av sanger uten hakking og grums? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå