UUnreal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Venter på at creative skal komme med en ordentlig veske til den. Den kjøper jeg gladelig med en gang. It will came a leather pouch for the zen sleek and I will advise you when it arrives. Best Regards Creative Online Sales www.europe.creative.com Endret 4. oktober 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
danimito Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 "It will came" Hva sier dette om hvor lenge man må vente mon tro...leker visst med flere dimensjoner av tid:) Venter forøvrig på at fjernkontrollen blir tilgjengelig her! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 "It will came"Hva sier dette om hvor lenge man må vente mon tro...leker visst med flere dimensjoner av tid:) Venter forøvrig på at fjernkontrollen blir tilgjengelig her! Nå sier de i det minste at det vil komme. I mine forrige mailer har de ikke sagt noe. Men nå er ting på gang i allefall. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bestilte meg Creative ZEN Sleek 20 GB på komplett.no nå til 1995 kr Er det bra lyd på den eller? Noen som kan ta bilde av den i handa? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 For å svare på det første spørsmålet; lyden er helt topp. Den beste lyden jeg noen gang har hørt fra en mp3 spiller. Men dette kommer du nok til å erfare selv. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tusen takk! Syns den er drit rå jeg Hvis jeg bestilte den i dag på komplett, når er det jeg får den da? Har aldri bestilt fra dem før (Bare Netshop her i gården ) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bestilte også på komplett, og jeg fikk den dagen etter. Regner med at du kan nyte musikk fra denne i løpet av helgen Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 "It will came"Hva sier dette om hvor lenge man må vente mon tro...leker visst med flere dimensjoner av tid:) Venter forøvrig på at fjernkontrollen blir tilgjengelig her! http://uk.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=1059 Da er fjernkontrollen også kommet, men utsolgt. Ikke så rart si det sånn. Så vær klar for neste ladning. Lenke til kommentar
danimito Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Får vi kjøpt den derfra da? Når man skal fylle inn leveringsadresse så kan man ikke velge bort UK på land... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Endelig kom min ZEN sleek! Her er noen bilder: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Genial spiller ja. Jepp Men går det ikke ann å lade den uten å putte i USB kabelen? BTW: Det var utrolig bra lyd i den! Eneste jeg syns er dumt er det opplegget med ladingen. Blir så mye ledninger Pluss at jeg har på følelsen at jeg kommer til å knekke av den man stapper i som overføring/lading en dag Endret 7. oktober 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenge til fjernkontrollen og slik kommre til Norge (hvis den ikke alt er her)? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Genial spiller ja. Jepp Men går det ikke ann å lade den uten å putte i USB kabelen? BTW: Det var utrolig bra lyd i den! Eneste jeg syns er dumt er det opplegget med ladingen. Blir så mye ledninger Pluss at jeg har på følelsen at jeg kommer til å knekke av den man stapper i som overføring/lading en dag Må nok lade via usb`en ja. Enten via strømadapter eller pc. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenge til fjernkontrollen og slik kommre til Norge (hvis den ikke alt er her)? De er kommet til england nå så antar at de vil komme på de norske sidene der snart. www.europe.creative.com Skal bestille der selv. Man må kjøpe ekstrautstyr via den butikken. Har sjekket med komplett og de tar utstyret ikke inn. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ok, det var dumt..Mye blir frakten på fra creative sida? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ok, det var dumt..Mye blir frakten på fra creative sida? For å gjøre det enklest mulig for deg er alle priser i Creative's nettbutikk inkludert gratis levering. Står på sidene dems. Gratis frakt. Noen fordeler skal det være. Endret 7. oktober 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har et lite spørsmål jeg, som jeg håper noen kan svare på: Har før hatt en Nomad Jukebox Zen USB 2.0, men denne har jeg nå pensjonert til fordel for en Zen Sleek. Var egentlig veldig fornøyd med firmwaren på førstnevnte, i alle fall på ett punkt - Now Playing-delen. Her sto det på følgende måter: [symbol] Artist Sang 1 Sang 2... [symbol] Album Sang 1 Sang 2... ... På Zen Sleek, siste firmware, er dette noe som er totalt fraværende. Jeg er mildt sagt ganske irritert over at alle sangene bare listes opp nedover uten noen form for å skille mellom albumene og sangene på noen måte - er det noen som vet om dette går an å få til på noen måte, eventuelt om det kommer senere? Er ellers megafornøyd med spilleren, men dette irriterer... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er ikke helt sikker på om jeg følger deg i problemstillingen. Når min kjøres i now-playing modus, ser jeg kun informasjon om den sangen som spilles i øyeblikket. Kjører forøvrig med den firmware som var installert da jeg fikk spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå