Bose Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hva blir spilt mest på pc`n din? Jeg hører mest på Billy Ray: Achy Breaky Heart. den er drit-fet _________________ Jeg er den store RADIATOR! AMD XP1900+ Elsa Gladiac 920 GeForce3 Bose Lifestyle8 http://home.no/lowrider/bass.html [ Denne Melding var redigert av: Bose på 2002-08-02 16:33 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Fastball - The way.mp3 Puff Daddy - I'll be missing you.mp3 666 - Supa-Dupa-Fly(18).mp3 Dj Liquid - Final Fantasy.mp3 Dj Jean - Lift Me Up (Barthezz Rmx).mp3 Green Day - bsdket chase alex Roseen - Bobby Brown Cumbawamba - Tubthumping.mp3 [bloodhound Gang] - Fire Water Burn.mp3 Seal - Kiss from a rose.mp3 Ann Lee - 2 Times.mp3 Antiloop - In my mind.mp3 Hampenberg - Duck Toy(10).mp3 Dire Straits - Money for nothing.mp3 Nelly DjAgee_REMIX-Ride With Me DJ Gee - The Dolphin.mp3 DJ Hayes - Trancegasim 2(feat. Paul Van Dyke, Pablo Gargano, Underworld, Orbital, Klubbheads Alice DeeJay - Back In My Life.mp3 Gina G - O a just a little bit.mp3 Queen - We are the champions.mp3 Di-mico - Number One.mp3 DJ Jurgen - Better of Alone.mp3 Cecilia Vennersten - Det vackraste.mp3 80's) Jennifer Heart_____Hey Micky!.mp3 Stanley Brothers - Big Tidy Fr David - Words.mp3 Nickelback - How you remind me!!s Scooter - How much is the fish.mp3 Floorfilla - Italodancer Green Day!!s Bonnie Tyler - Bitter blue J&R Project - Keep it up Gigi D'AgostinoGigi d'Agostino - Elisir Touch & Go - Would you (radio edit)¨ Inner Circle - Games people play Gigi Dagostino - Another Way Estima - Hitmans Paradise.mp3 Carillon (Gigi D'Agostino Rmx) Tarkan - Simarik J&R Project - Keep it up (DJ Jean Remix) Barcode Brothers - Live 2 love The Carburetors - burning rubber Di-mico - Number One.mp3 DJ Sammy & Yanou_ Heaven.mp3 Hermits Houseband - Contry Rose.mp3 Barthezz - On The Move(1).mp3 oj_-_jeg_hater_ari_behn Offspring - The Kids Aren`t Alright Norsk - The Stovel Dance Piste 12 Carillon Barcode Brothers Die 4 U Barcode Brothers - Flute Beach Boys - I Get Around. beach boys - the lion sleeps tonight Bambee - Bam bam Beastie Boys - Intergalactic Aqua - Dr. Jones Gigi D'Agostino - You Spin Me Around(Extended Mix) DJ Mango - Eurodancer Corbin - Woman next door DJ Jurgen - Better of Alone.mp3 Die Roten Rosen - Auld Lang Syne Jewel - I'm Leaving On a Jet Plane.mp3 Central Seven - Missing Scooter - I'm Raving Technoheads - I Wanna Be A Hippy Linkin_Park - Crawling Inner Circle - Bad Boys The Dubliners - 12 - Monto Henry Valentino und Uschi - Im Wagen vor mir. Alice deejay - Will I ever fall in love Rahzel_-_Freestyle_Beatbox_Session (lyder meg kjeften) Sash! - ecuador Seour Plus - Domminique ugress_-_loungemeister Alice Deejay - I can see Zombie Nation - Kernkraft 400 Sonicdriver - In Your Arms Tonight. The Monkees - Hey Hey We're The Monkeys.mp3 ATC - Around The World Teenage Mutant Hero Turtles. David Allen Coe - Who Likes A Nigger Billy Joel - We Didnt Start The Fire Floorfilla - Anthem #5 Dire Straits - Walk Of Life David Allen Coe - The Rodeo Song Yatta----------- MÅ HØRES!!!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Det meste fra Keith Jarret til AC/DC til hardtrance. Er altetende, men hører ikke på listepop, cøntry, blackmetal(ok, noe da), Kirkelig kulturverksted. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Her er det yatta 24/7 :razz: Ok da.. av og til lar jeg meg friste og setter på yatta extended mix. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå