nokiakiller Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 selv mener jeg at soft subbing er en fornermelse mot de som hard subber + att kvaliteten som oftest er mye dårligere enn de seriøse subbera. så hva er din mening?? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 uhm? [n00b alert] hva er forskjellen? [/n00b alert] heh Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hard-subbing er å legge inn subs i filmen og soft-subbing er å legge subs som en egen fil. Enig med trådstarter jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Enig med trådstarter jeg. Jeg også foretrekker det. Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hva har dette med Tegneserier & Anime og gjøre? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 @Goophy: ooh.. så det er forskjellen.. takker @ewok: Noen av de som fansubber legger ved egne subtitles filer siden anime som oftes er på japansk/kinesisk jeg foretrekker Dual audio hard subs hvor japansk er audio0 og engelsk er audio1 Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 hva har dette med Tegneserier & Anime og gjøre? fordi 90% av oss ikke kan japansk og dermed må se på subbede serier og det er enkelte subbere som bruker soft subs og andre bruker hard subs Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hva er egentlig forskjellen når man ser det? Om den ligger inn fra før, kan du jo bare se den med det språket. Om du vil ha annet språk, så må man jo laste ned hele filmen pånytt. Men om det er sånn tekst i egen fil, er det jo bare å laste ned teksten for seg? Jeg laster selvfølgelig ned anime med engelsk sub (Hard subba). Men jeg foretrekker vanlige filmer med soft subbs. (Eller hvordan nå dette blir) Men uansett.. Har ikke planlagt å ha annet enn engelsk tekst uansett på anime. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg pleier å holde meg til hardsubs, men bare hvis serien er subbet av kompetente mennesker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg liker hardsubs over softsubs, men som allerede nevnt så foretrekker jeg *.ogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå