Gå til innhold

Elektronisk muskel stimulasjon - funker det?


Anbefalte innlegg

Trenger egentlig å komme i form. Men jeg er ganske så ekstremt lat. Derfor lurer jeg på om disse beltene og lignende som de selger på tv shop faktsik funker. Er interessert i å høre fra folk som har brukt dem, eller som vet mye om dem. Ikke bare kom med løse påstander.

 

Skjønner jo at det garrantert er hypet opp og skrytt opp i skyene av tv shop. Men hvis slike produkter gir halvparten av de resultatene som de tv shop påstår, så er de kanskje vært å kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NOE funksjon gir de. Jeg fikk sånn terapi av en lege i forsvaret, riktignok mot hode/nakkesmerter :p

 

Men om de fungerer så bra at du kan trene opp med dem vet jeg ikke...det var ubehagelig som FY å ha på lav setting, så hvis jeg skulle skrudd dem opp litt, så hadde det vært likegodt å gå på trening selv, det gjorde så immari vondt...ikke pokker om man kunne konse om noe annet som å se på TV samtidig...

Lenke til kommentar
NOE funksjon gir de. Jeg fikk sånn terapi av en lege i forsvaret, riktignok mot hode/nakkesmerter :p

 

Men om de fungerer så bra at du kan trene opp med dem vet jeg ikke...det var ubehagelig som FY å ha på lav setting, så hvis jeg skulle skrudd dem opp litt, så hadde det vært likegodt å gå på trening selv, det gjorde så immari vondt...ikke pokker om man kunne konse om noe annet som å se på TV samtidig...

Kanskje fordi du hadde nakkesmerter? :p

Lenke til kommentar

Hvis de hadde vært så fantastiske som TVshop sier, hadde de neppe vært eksklusiv for salg akkurat der. Det er jo også utelukkende fitness-folk og trenere som demonstrerer disse med vaskebrettmage og panserbrystkasse. Evt syltynne vakre modeller. De får nok godt betalt for å lire av seg et manus.

Lenke til kommentar
Energym Trimtronic

 

På billedet er kun vist bæltet, men sættet består også af et par neoprenshorts med indbyggede elektroder. Det er en attraktiv ide, at man bare kan tænde for en dims og træne mens man ser fjernsyn - men virker det? I princippet kan musklerne godt trænes ved elektrisk stimulering gennem huden. Der er bare den hage ved det, at hvis man skal derhen, hvor der er bare en minimal træningseffekt, så kræver det så meget strøm at smerten vil være ulidelig for de fleste. Det positive man kan sige om dimsen er, at den faktisk kan levere så meget strøm, at der bliver tale om ren uforfalsket smerte. Enhver der har prøvet det, vil tigge og be' om at få lov til at lave ganske almindelige naturlige øvelser i stedet.

 

Bundlinie: God til smerte og rigtig sjov - men kun når det er andre der har den på!

http://www.motion-online.dk/diverse/udstyr...er_fra_tv-shop/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...