F.V Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Gjer inverteren i Sunbeam Kald Katode Basic Kit volten/spenningen om før den blir sendt ut til Sunbeam Kald Katode eller er det 12V som blir ført ut i katodene. Det eg egentlig vil vite er kor mange volt sunbeams katoder skal ha(uten iverter). Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei Sunbeam Kald Katode Basic Kit Konverterer spenningen slik at den passer til katoden. Lenke til kommentar
Snafu_pimp Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ingne som kan måle kor mye spenning som kommer ut av inerteren... viss aning om atte det er veksel spenning Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Var det ikkje sånn at den transformerte spenninga opp til fleire tusen? Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Fant nettopp dette på en Svensk side: • Transformatorn sitter i ett plasthölje för att förhindra elektrisk urladdning, spänningen är cirka 4000-5000 volt. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ingne som kan måle kor mye spenning som kommer ut av inerteren... viss aning om atte det er veksel spenning Alle kan måle dette. Du må bare ha et voltmeter/multimeter som du vet tåler spenningen. Lenke til kommentar
Snafu_pimp Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 ingne som kan måle kor mye spenning som kommer ut av inerteren... viss aning om atte det er veksel spenning Alle kan måle dette. Du må bare ha et voltmeter/multimeter som du vet tåler spenningen. menne når inverteren min er ødelgat er det ikke så lett Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg hadde 6 black lights fordelt på 3 Sunbeam Kald Katode Basic Kit Konverterer, etter 1månde sprengtes den første konverter'n.. den brant rett å slett opp.. trudde først hele pcn'n sku smelle! noen uker etter på gikk de 2 ander konverterne oxo til himmels, noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå