flabben2k Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ugg jeg klarte å finne et par pcer hær på KNM HH i stavanger men seff det va MAC os på dem og noen av dem funga ikke, men jeg vil prate på irc for ******* og når jeg tester mirc.no og prøver å koble til servere så står det bare at dem kobler tilserver., så jeg lurte på om det e andre url til sider kor jeg kan irce gjennom, i norge!!! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Som du sa det var en Mac, (flisespikkeri) det er ingen PC. Tjenesten du ønsker å bruke heter Irc, den vanligste Windows baserte klienten heter mirc(microsoft IRC). Mac sitt motstykke heter Ircle og finnes her: http://www.ircle.com/ Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Tror nok du ikke kan bruke Mac til mirc. Så enkelt er det. Eller tar jeg feil nå? «Fenrik, 431.01 Alshus ber om tillatelse om å komme ombord....» syl. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Snak er det beste IRC programmet til Mac. Mye bedre enn mIRC! http://www.snak.com Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 17:23, B|2bb3r skrev:Som du sa det var en Mac, (flisespikkeri) det er ingen PC.Tjenesten du ønsker å bruke heter Irc, den vanligste Windows baserte klienten heter mirc(microsoft IRC). Mac sitt motstykke heter Ircle og finnes her: http://www.ircle.com/ En mac er jo en pc.. PC= Personal Computer .. DOH! Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Nei, en mac er ikke en pc Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Personal Computer = en personlig pc. personlig pc = datamaskin = mac = datamaskin = Personal Computer = mac og pc = mac Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Begrepet "personal computer" har blitt ganske meningsløst oppgjennom årene, ettersom det først ble brukt for å skille "personlige maskiner" fra "firma maskiner". Det var IBM som innførte begrepet "PC" og det begrepet vil da si en IBM kompatibel PC, altså en x86. En mac er ingen x86.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Så det du sier er at en PC er en typisk «hjemmemaskin», mens en Mac er en typisk «proffmaskin».(?) :razz: Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hihi, nei huff det hadde gjort seg.. (Nei, huff nå skal ikke jeg starte noen krig med deg her..) Det jeg sier er vel det at en hjemmemaskin og en jobmaskin er ganske mye det samme nå for tiden. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Altså forstår jeg rett er en maskin jeg bygger selv ikke en PC.... Dah!.... Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Selvfølgelig er det det, så lenge den er "IBM kompatibel" (Intel, Amd, Cyrix).. Uansett så er alt dette waaaay off-topic.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jepp. Vi er vel venner fortsatt? :???: Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 uff... sitte klokka fem å krangle... Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 05:01, D_KILLAH skrev:uff... sitte klokka fem å krangle... 05:01 faktisk... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå