Guybrush Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei, noen som vet hvor man får kjøpt en PS2-konstroller med innebygd vifte? (Ja, så man ikke blir så innmari klam i hendene...) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Finnes det da? Jeg har lenge tenkt på å fikse en xbox kontroller slik da. Borre noen hull der hvor man holder feks. også setter man en liten vifte bakpå som blåser luft inn . Bare en idè da Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Vet at NYKO lager sånne, hvem som selger det i Norge er jeg ikke sikker på. Har sett dem til salgs hos EB her i Australia. Skulle tru EB i Norge kjører med relativt likt sortiment. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 http://www.templegames.co.uk/PlayStation-2...ller---Nyko.asp En sånn en ja... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg har det til Gamecube, men jeg blir aldri svett på hendene uansett Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 De hadde det faktisk på EB Games. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ellers har BRIO leikesjappa dem Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Finnes det til xbox også? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg lurer på det samme sablabra. Jeg VET at det finnes en i USA, men har aldri sett her i landet. Håper en vennlig sjel kan hjelpe. Edit: Fant selv, så her er Xbox varianten! Endret 31. juli 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? EB Games har visstnok hatt disse før, men selger de ikke lenger. Noen som vet om et sted jeg kan bestille de, i Norge eller i utlandet? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg har PS2 kontroll med vifte i. Men jeg foretrekker originale kontroller siden de har analoge knapper.. btw Kontroller fulgte med PS2'en når jeg kjøpte den brukt, så vet ikke hvor du får tak i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå